וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצילי פתח בהרכב ושיחק 74 דקות, אל עין עלתה לגמר גביע הליגה

אחרי שלא נרשם בסגל למשחק מול רונאלדו ואל נאסר, הישראלי רשם שעה ורבע פושרות. קבוצתו הפסידה 2:0 אבל ניצלה מהדחה בדו קרב פנדלים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.3/ספורט1

עומר אצילי חזר הערב (חמישי) לפעילות במדי אל עין. הישראלי לא שותף ולמעשה כלל לא נרשם למשחק של אל עין נגד אל נאסר של כריסטיאנו רונאלדו, שהסתיים בניצחון 0:1 מפתיע, אבל היום במשחק נגד איתיחאד קאלבה בגומלין חצי גמר גביע הליגה של איחוד האמירויות, הוא קיבל הזדמנות.

אצילי פתח בהרכב ושיחק 74 דקות עד שהוחלף, במשחק שהסתיים בהפסד 2:0 שחיסל את המקדמה שהשיגה קבוצתו במפגש הראשון. אחרי 2:2 בסיכום שני המשחקים, המשחק הלך לדו קרב פנדלים מכריע, בו למזלה של אל עין ואצילי, היריבה החמיצה ארבע פעמים והודחה.

עומר אצילי, שחקן אל עין. אל עין, אתר רשמי
התקשה להוכיח את עצמו. אצילי/אתר רשמי, אל עין

אצילי שהציג יכולת פושרת, ספג ביקורת ברשתות החברתיות כמו גם שחקנים נוספים שלא שיחקו הרבה לאחרונה וקיבלו צ'אנס היום לאותת למאמן הרנן קרספו.

כך או אחרת, אצילי יקווה לפחות להירשם למשחק הגומלין של אל עין נגד אל נאסר של רונאלדו במסגרת רבע גמר ליגת האלופות של אסיה.

* סער פדידה פתח בהרכב של אולימפיה לובליאנה, שהפסידה 4:2 לקופר והודחה בשלב שמינית הגמר של הגביע הסלובני. פדידה שיחק 45 דקות עד שהוחלף עם פתיחת המחצית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully