וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט שיא יורוליג לנועם יעקב בהפסד וילרבאן 85:67 לפנאתינייקוס

הגארד הישראלי פתח לראשונה בקריירה בחמישייה במפעל וסיפק 10 נק' ו-2 אס' שלא הספיקו לצרפתים. גרנט (21 נק') בלט בפאו. באסקוניה ניצחה 71:88 את אלבה ברלין, ניצחון דרמטי למילאנו על פרטיזן בלגרד

תקציר כדורסל ספרדי: אנדורה - ריאל מדריד 89:70/ספורט1

משחקי המחזור ה-28 ביורוליג המשיכו הערב (שישי) כשפנאתינייקוס חזרה למקום השלישי עם ניצחון גדול על וילבראן של נועם יעקב. באסקוניה גברה על אלבה ברלין ומילאנו רשמה ניצחון בשניות הסיום על חשבון פרטיזן בלגרד.

פנאתינייקוס - וילרבאן 67:85

הירוקים התאוששו יפה מההפסד לאולימפיאקוס בגמר הגביע היווני לפני שבועיים וחצי, עם ניצחון חוץ גדול על ריאל מדריד ועוד אחד חלק על קולוסוס רודוס בליגה השבוע, וגם הפעם הם לא התקשו מול הקבוצה של נועם יעקב. הרכז הישראלי כמעט רשם שיא קריירה כשפתח לראשונה בחמישייה ביורוליג, קלע 10 נק', חילק 2 אס' וחטף כדור אחד ב-22 דקות וחצי, אך זה לא סייע לצרפתים שירדו עם הפסד ביוון. ג'ריאן גרנט קלע 21 נק' והוביל את פאו לניצחון שלישי ברציפות ביורוליג וחזרה למקום השלישי על חשבון מונאקו.

נועם יעקב, שחקן וילרבאן. Ion Alcoba Beitia, GettyImages
הופעה נהדרת שלא הספיקה. יעקב/GettyImages, Ion Alcoba Beitia
שאבון שילדס אולימפיה מילאנו. GettyImages
סל ניצחון דרמטי. שילדס/GettyImages

באסקוניה - אלבה ברלין 71:88

שלושה הפסדים רצופים ושלושה ניצחונות בלבד בתשעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות? איזה מזל לבאסקוניה שהיריבה שלה הפעם הייתה אלבה ברלין, נועלת הטבלה, שאחרי התבוסה למכבי תל אביב, הפסידה בדו ספרתי גם לקבוצה מספרד. צ'ימה מונקה עם 16 נק' וקודי מילר-מקינטייר עם 14 נק' ו-10 אס' הובילו את באסקוניה לניצחון ביתי קליל והשתוו למאזן של מכבי עם 15 ניצחונות מול 13 הפסדים.

אולימפיה מילאנו - פרטיזן בלגרד 83:85

כשקטעה רצף של שלושה הפסדים וניצחה בבית 90:100 את אנאדולו אפס בשבוע שעבר, הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' למעשה השאירה לעצמה סיכוי להעפיל לפלייאין לכל הפחות. כשהיא מתחת למכבי תל אביב בטבלה ויודעת שניצחון יקרב אותה משמעותית לשלב הבא, פרטיזן נהנתה מעוד משחק נפלא של אלכסה אברמוביץ' שקלע 19 נק' וכבר כמעט הוביל את האורחת מבלגרד לניצחון, אבל רק כמעט. שאבון שילדס עם 19 נק' ו-6 אס', כולל סל ניצחון 5 שניות לסיום, העניק לאיטלקים ניצחון שהחזיר אותם למאבק הפלייאין והוציא את הסרבים מהטופ 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully