וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי האיומים: אבטחה כבדה למרסלינו, מארסיי חוששת מקבלת הפנים

המאמן גורש על ידי האולטראס חוזר עם ויאריאל (22:00) בליגה האירופית, נשיא המועדון מזהיר: "זה לא יהיה נעים"

תקציר: מארסיי - שחטאר דונייצק 1:3/ספורט1

שימוש במונח "פיקנטי" בכל הקשור למפגש בין מארסיי לוויאריאל בליגה האירופית יהווה דוגמא קלאסית ומובהקת ללשון המעטה. כחמישה חודשים אחרי שעזב את המועדון מהריביירה בעקבות איומי מוות שספג לכאורה מהאולטראס, על רקע התוצאות הכושלות, המאמן מרסלינו יחזור הערב (חמישי, 22:00) לסטאד ולודרום ויעמוד על הקווים של הקבוצה האורחת.

ויאריאל לא הקלה ראש בסיטואציה הטעונה, לכן מרסלינו הגיע למארסיי תחת אבטחה כבדה של חברה פרטית. מספר מאבטחים, יחד עם שלושה קציני משטרה ספרדים, מלווים את המשלחת של יריבת מארסיי כדי למנוע אירועים חריגים. בנוסף, ויאריאל תגיע לאצטדיון מוקדם מהרגיל, כשעתיים לפני שריקת הפתיחה, כדי להימנע ממפגש עם מסה גדולה של קהל בכניסה. אפילו הומלץ לאוהדיה לא ללבוש צהוב בתוך הוולודרום או בסביבתו, והמסר המפחיד הופנם: כ-16 אוהדים בלבד אמורים לתמוך בוויאריאל מהיציע הערב.

לאחרונה אמר מרסלינו בריאיון שהאולטראס "מונעים מהמועדון לצמוח". היום פורסם ריאיון עם נשיא מארסיי, הספרדי פאבלו לונגוריה שגם הוא קיבל איומים בזמנו לפי כלי התקשורת. לונגוריה נשאל על ידי "אס" איך תהיה קבלת הפנים למאמן ויאריאל, והביע חשש. "זו תהיה קבלת פנים מבוססת על הצהרות שהוצאו מהקשרן. היא כנראה לא תהיה נעימה מדי". בנוסף הוא אישר: "כן היו איומים, אבל לא איומי מוות".

מאמן מארסיי מרסלינו עם פאבלו לונגוריה. SEBASTIEN BOZON/AFP, GettyImages
נשיא מארסיי פאבלו לונגוריה (משמאל) עם מרסלינו/GettyImages, SEBASTIEN BOZON/AFP

מארסיי תגיע למשחק הביתי אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, שבהן כבשה שלושה, ארבעה וחמישה שערים בהתאמה. ויאריאל כבשה גם היא חמישייה ביום ראשון האחרון, ב-1:5 על גרנאדה שהיה ניצחונה השני ברציפות. היא לא חוותה הפסד בשבעת המשחקים שקיימה מאז ה-20 בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully