וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלה וגמישה: החיזוק לאצטדיון הוולודרום על שם סילבן אדמס

אפולו פאוור תספק מערכת סולארית קלה וגמישה לאצטדיון הוולודרום ע"ש סילבן אדמס בתל אביב-יפו. פרויקט ניסיוני זה הינו חלק מתוכנית התייעלות אנרגטית שמובילה עיריית תל אביב-יפו ברחבי העיר בשנים האחרונות

אצטדיון הוולודרום. מרכז הספורט הלאומי,
אצטדיון הוולודרום/מרכז הספורט הלאומי

חברת אפולו פאוור המפתחת ומייצרת יריעות סולאריות גמישות, מדווחת היום (ה'), על הסכם בסכום של כ- 600 אלף ₪, לאספקת והתקנת מוצריה הסולאריים הגמישים והקלים על גבי הוולודרום ע"ש סילבן אדמס, המשמש מתקן אימונים ותחרויות אולימפי לאופני מסלול במרכז הספורט הלאומי, בתל אביב יפו.

הוולודרום הינו מבנה בעל גג מעוקל ומוגבל קונסטרוקטיבית לנשיאת משקל של פאנלים סולאריים סטנדרטיים, ולכן נדרש פתרון סולארי קל וגמיש, אותו צפויה לספק אפולו פאוור באמצעות מוצריה. סיום ההתקנה צפוי בתחילת הרבעון השני של שנת 2024.

לפני שנתיים דיווחה אפולו פאוור על שיתוף פעולה עם חברת אמזון, במסגרתו נפרסו על גגות מבניה הלוגיסטיים בצרפת מערכת סולארית גמישה של אפולו פאוור וגם מדרכה סולארית להטענת כלי תחבורה חשמליים קלים.

מוצרי החברה, שקיבלו לאחרונה תו תקן בארה"ב ובאירופה, מבוססים על טכנולוגיה של יריעה סולארית גמישה, יעילה ועמידה הניתנת ליישום במגוון שימושים, וייעודה להפוך כל משטח תחת פני השמש למשטח מייצר חשמל. הטכנולוגיה פורצת הדרך של אפולו פאוור מתאימה לשוק הגגות, למאגרי מים, לשוק הרכב הפרטי, במסגרתו נמצאת החברה במגוון שיתופי פעולה עם מותגי רכב מובילים כגון אאודי, פולקסווגן, יונדאי ועוד. בנוסף, מוצרי החברה מתאימים במיוחד להתקנה על גגות משאיות ורכבים מסחריים כבדים. בשוק זה, משתפת פעולה החברה עם אסם נסטלה, שטראוס, חברות שילוח בינלאומיות ועוד.

עודד רוזנברג, מנכ"ל אפולו פאוור: "אנו שמחים וגאים שמוצרינו יצפו את גג מבנה הוולדרום ע"ש סילבן אדמס במרכז הספורט הלאומי בתל אביב יפו, מבנה יפיפה במרכז תל אביב שבקרוב ישלב ספורט עם ייצור אנרגיה ירוקה ונקיה מהשמש. מברכים על שיתוף הפעולה הפורה עם עיריית תל אביב יפו וחברת היכלי הספורט, זוהי יוזמה נהדרת המשלבת ספורט מקצועי וייצור חשמל נקי"

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully