וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לשבור את הקללה": כך אולימפיאקוס מתכננת "להתמודד עם השד"

האדומים-לבנים נחושים לנקום במכבי תל אביב על ההדחה ב-2010. ההוראות של מנדיליבאר ונקודת התורפה שסימנו הצהובים

השער של רוברטו קולאוטי לזכות מכבי תל אביב נגד אולימפיאקוס/ספורט1

את הניצחון היחיד שלה על קבוצה ישראלית אי פעם השיגה אולימפיאקוס דווקא מול מכבי תל אביב, אלא שגם הוא הסתיים בהדחה מאכזבת ממוקדמות הליגה האירופית, אי שם באוגוסט 2010. לכן, לקראת המפגש הראשון מתוך שניים עם הצהובים בשמינית גמר הקונפרנס ליג הערב (חמישי, 19:45), ביוון נכתב שהקבוצה מפיראוס "תתמודד עם השד".

"הישראליות מקשות על האדומים-לבנים באופן מסורתי. שחקניו של חוסה לואיס מנדיליבאר רוצים לשבור את הקללה", נכתב ב-SDNA על אולימפיאקוס, שעומדת על מאזן מושלם של שישה ניצחונות בשישה משחקים מאז מינויו של המאמן הספרדי ולכן סומנה באתר אופ"א כקבוצה הכי חמה בקונפרנס ליג: "זה משהו שהם צריכים להוכיח הערב באצטדיון מלא באוהדים שלהם".

שחקני אולימפיאקוס חוגגים. GettyImages
בעיצומו של מומנטום חיובי. אולימפיאקוס/GettyImages

שחקני אולימפיאקוס נראו נרגשים ונחושים לנצח כדי לנקום במכבי תל אביב על ההדחה ההיא, כך סיפרו ב-Sport24. היוונים לא העפילו לרבע הגמר במפעל אירופי מאז 1999, אז הודחו בידי יובנטוס בשלב שמונה האחרונות בליגת האלופות.

בתקשורת המקומית ציינו שמנדיליבאר ביקש מהשחקנים לפתוח חזק ובריכוז מלא מהדקה הראשונה, כדי לנסות ולהשיג שער יתרון מוקדם. הספרדי שם דגש על משחק המעבר ועל ירידה מהירה להגנה כשמכבי תל אביב תצא למתפרצות. בנוסף, בהגנה הוא הורה על לחץ גבוה וצפיפות בין החוליות השונות על המגרש.

"בסביבת מכבי מעריכים שנקודת החולשה ההגנתית של אולימפיאקוס נמצאת בצד שמאל. הישראלים סימנו את פרנסיסקו אורטגה כנקודת התורפה", נטען ב-SDNA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully