וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתגבר על האקס: מכבי תל אביב שמה דגש על התשת קינן אוואנס

7.3.2024 / 9:14

גארד הצהובים לשעבר סומן כאיש המפתח שצריך לעזור בז'לגיריס (21:05): התכנית של קטש לקראתו. השחקנים באים עם ביטחון, המאמן: "מבחינתנו זה פלייאוף"

תיקתקנו, 6.3/ספורט1

במכבי תל אביב מגדירים את המפגש עם ז'לגיריס קובנה בבלגרד הערב (חמישי, 21:05) כמשחק שיכול לעשות את ההבדל בין כניסה מפתיעה לפלייאוף היורוליג לבין הדחה עוד לפני הפלייאין. הצהובים, שמגיעים אחרי ניצחון מוחץ אצל אלבה ברלין ונמצאים במקום התשיעי בטבלה, ערכו אמש את האימון המסכם בסרביה כשהתחושות בקרב אנשי המועדון הן שהמומנטום החיובי מהשבועות האחרונים אמור להימשך גם נגד ז'לגיריס, שגמרה את העונה.

בקבוצה סיפרו על ביטחון רב בקרב השחקנים ומאמינים שיצליחו לעבור את המשוכה הליטאית. רומן סורקין הפצוע ימשיך להיעדר, בעוד שלגבי תמיר בלאט תתקבל החלטה במהלך היום לגבי שיתופו במשחק, אחרי שנעדר נגד הפועל אילת.

"חזרנו, אמנם אנחנו מעדיפים להיות ביד אליהו, אבל גם לחזור לפה היה נחמד קצת", אמר עודד קטש לקראת המשחק. "היה מסע לא פשוט, קצת עייפים. זה משחק נגד קבוצה טובה שמשחקת יותר טוב מאז שטרינקיירי הצטרף, לא עושים הרבה דברים, אבל מבצעים ברמה גבוהה. שומרים אחרת מאלבה, זה יתחיל מאיך שאנחנו שומרים, אבל חשוב איך אנחנו מתקיפים. יהיה מוזר לשחק שוב ללא קהל, אבל נראה לי שהתרגלנו".

ווייד בולדווין באימון מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
הביטחון גבוה. בולדווין באימון המסכם/אתר רשמי, Djordje Kostic

"הלוואי ונביא את הריצה בליגה גם ליורוליג", המשיך מאמן מכבי תל אביב, שניצחה בכל תשעת המשחקים האחרונים שלה בזירה הישראלית. "כל משחק חשוב, עברנו עונה שנראית כמו שלוש עונות. נרצה לסיים את זה כמו שצריך, עם טעם טוב - מבחינתנו זה פלייאוף וכל משחק הוא קריטי".

במכבי תל אביב שמים דגש על עצירת קינן אוואנס, אקס הצהובים שרושם עונה יוצאת מן הכלל בקובנה. קטש צפוי לשלוח מדי כמה דקות שומר אחר לאוואנס לאורך כל המשחק, במטרה לנסות ולהתיש אותו: "קינן אחד הגארדים הדומיננטיים. הוא רכז שיכול לשתף את החברים, אבל הוא הפך להיות סקורר וכיאה לסקורר, נצטרך לשמור עליו עם כמה שחקנים, למנוע את הנקודות הקלות שלו. הוא קולע באחוזים יוצאי דופן, נצטרך לדעת איך להוציא את הכדור מהיד שלו", סיפר המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully