וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל מדריד בגדה בעצמה. אנצ'לוטי לא יעלה שוב עם הרכב כזה"

הבלאנקוס ספגו ביקורת חריפה אחרי שעלו לרבע גמר ליגת האלופות בשיניים: "השער של ויניסיוס הוא הדבר הטוב היחיד בערב רע"

סיכום שבוע 7.3/ספורט1

ריאל מדריד אמנם עלתה לרבע גמר ליגת האלופות, אבל אחרי ה-1:1 הביתי נגד לייפציג (1:2 בסיכום המשחקים) היא ספגה ביקורת חריפה. הבלאנקוס הציגו משחק רע מאוד ורק החמצות של היריבה הגרמנית מנעו ממנה להדיח את הספרדים כבר בשמינית הגמר.

ב"מארקה" קראה הכותרת: "ריאל ניצלה בערב רע מאוד". בטור פרשנות שהתפרסם מיד אחרי המשחק, כתב חואן איגנסיו גרסיה-אוצ'ואה: "ריאל מדריד בגדה בעצמה. במפעל האהוב עליה היא עלתה למשחק בית במטרה לא להפסיד - וכמעט הפסידה. הדבר החיובי הוא שהיא עלתה אחרי ערב רע מאוד ושאנצ'לוטי לא יבצע עוד ניסויים כמו ההרכב הערב".

ב"אס" הכותרת הייתה: "ריאל מדריד משחקת באש". עוד הוסיפו ב"אס": "הקבוצה של אנצ'לוטי עלתה לרבע הגמר עם וייב רע ואחרי הרבה מאוד סבל. השער של וינסיוס, אחרי בישול של בלינגהאם, הוא הדבר הטוב היחיד שריאל יכולה לקחת ממשחק בו לייפציג הייתה עדיפה".

שחקני ריאל מדריד, וינסיוס, ג'וד בלינגהאם. Eurasia Sport Images, GettyImages
המהלך החיובי היחיד היה השילוב בין בלינגהאם לוויניסיוס בשער/GettyImages, Eurasia Sport Images

אנצ'לוטי הודה בסיום: "זה היה משחק רע, היינו לא טובים, לא אינטנסיביים. שיחקנו נגד יריבה מאוד איכותית, שלא היה לה מה להפסיד. סבלנו הערב, אבל מה שחשוב זה שעלינו לרבע הגמר. איפה נפלנו? לאלמנט המנטלי יש חשיבות גדולה. כשאתה מגיע למשחק עם יתרון קטן מהמשחק הראשון (0:1) זה עלול לפגוע בך. לייפציג שיחקה ללא חשש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully