וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מצננים את ההתלהבות: "סיטי ערכה חימום לפני אנפילד"

אלופת אירופה עלתה לרבע גמר ליגת האלופות בפעם השישית ברציפות, וגווארדיולה בעיקר שמר על שחקנים לקראת ליברפול: "עשינו מה שהיינו צריכים לעשות". הולאנד השתווה לאגוארו במפעל, סיטי נצמדה לשיאים של ריאל ובאיירן

סיכום שבוע 7.3/ספורט1

מנצ'סטר סיטי תמשיך לכהן כאלופת אירופה, לפחות גם בשלב רבע גמר ליגת האלופות, אחרי שניצחה היום (רביעי) את פ.צ. קופנהאגן 1:3 ועם 2:6 בסיכום שני משחקי שמינית הגמר, תוכל להתחיל להתרכז במשחק העונה מול ליברפול (ראשון, 17:45, ספורט1), עם רוטציה רחבה שפפ גווארדיולה ערך לקראת המפגש האחרון עם יורגן קלופ.

המארחת במנצ'סטר לא התקשתה יותר מדי, על אף שער מצמק של מוחמד אליונוסי, כששערים של מנואל אקנג'י, חוליאן אלברס וכמובן, ארלינג הולאנד, קבעו את תוצאת הסיום והעניקו לאלופת אירופה את הכרטיס לשלב הבא. זה היה הניצחון העשירי ברציפות של הקבוצה במפעל האירופי הבכיר, והיא הפכה לשלישית בלבד אי פעם לעשות זאת והראשונה מאנגליה, כשהשתיים האחרות היו ריאל מדריד ובאיירן מינכן. כחלק מהרצף הזה, היא כבשה 3 שערים או יותר ב-9 משחקי בית רצופים והפכה לראשונה לעשות זאת במפעל אירופי.

החלוץ הנורבגי של גווארדיולה שוב כבש ובגיל 23 ואחרי 37 הופעות בליגת האלופות, הוא השתווה לסרחיו אגוארו, חלוצה האגדי של סיטי, עם 41 שערים במפעל, בנתון שעוד ימשיך ולגדול בשנים הקרובות.

אקנג'י, שכבש את שער היתרון הנפלא, אמר בסיום אחרי שזכה בפרס השחקן המצטיין: "בחיים לא חשבתי שאקבל אחד כזה, הבנים שלי בטח יאהבו את זה. שני השערים הראשונים עשו לנו את החיים קלים יותר. היה זמן שלא באמת שיחקנו בו כמו שצריך, אבל חזרנו לעצמנו לקראת המחצית ובמחצית השנייה. עשינו מה שהיינו צריכים לעשות היום".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
מוכן למשחק העונה. גווארדיולה/GettyImages

ב"דיילי מייל" קראו להופעה של מנצ'סטר סיטי "חימום נחמד לקראת אנפילד", עם תצוגה סולידית למדי וללא יותר מדי רצון לכבוש בצרורות כפי שהקבוצה של פפ יודעת לעשות בדרך כלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully