וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "מכבדים את פיורנטינה, אבל מאמינים בעצמנו". שימיץ' יפתח

הירוקים יצאו לבודפשט ללא שורה של שחקני מפתח. רפאלוב ומוחמד הצליחו להתאמן, גרשון עשוי להיכלל בהרכב של דגו

שמינית גמר, משחק 1הסתיים07/03/2024
מכבי חיפה
  • סק (12)
  • קינדה (29)
  • חלאילי (67)
4:3
  • (2) נ'זולה
  • (59) בלטריין
  • (73) מנדרגורה
  • (90) ברק
פיורנטינה
ניב דברת, שליח ספורט1 לבודפשט, מדווח לקראת מכבי חיפה - פיורנטינה/ספורט1

מכבי חיפה סיימה את הכנותיה לקראת המשחק בו היא תארח מחר את פיורנטינה האיטלקית בבודפשט (חמישי, 22:00, ספורט1) למשחק הראשון מבין שניים השמינית גמר הקונפרנס ליג. הירוקים ינסו להשיג תוצאה טובה ולייצר לעצמם מקדמה לקראת הגומלין, שיערך בשבוע הבא באיטליה.

עלי מוחמד וליאור רפאלוב שהיו פצועים ובספק למשחק, נטלו חלק באימון שנערך מוקדם יותר הבוקר בחיפה, טרם ההמראה לבודפשט ומסתמן ששניהם כשירים למחר. בצוות המקצועי יקבלו החלטה סופית בנוגע לשניהם מחר, אולם מסתמן שגם מוחמד וגם רפאלוב יכללו בסגל. המאמן מסאי דגו, יאלץ להסתדר עם סגל חסר מאוד, בלי דניאל סונדגרן המורחק, שון גולדברג הפצוע בקרסולו וגם ללא קני סייף, שסובל מכאבים בשוק, עייפות וחולשה וגם הוא לא נכלל בסגל. אליהם יש להוסיף כמובן גם את ליאור קאסה ותומר חמד שלא רשומים לסגל הקונפרנס ליג.

לורנצו שימיץ' צפוי להחליף את שון גולדברג במרכז ההגנה, כאשר גם רמי גרשון עשוי לפתוח. אם עלי מוחמד יהיה כשיר לחלוטין, הוא יפתח יחד עם שואו בקישור האחורי, כאשר בחלק הקדמי מובטח מקומם של ענאן חאלילי ופרנזי פיירו.

שחקן מכבי חיפה עלי מוחמד. ברני ארדוב
עשוי לפתוח לצד שואו. מוחמד/ברני ארדוב

מסאי דגו סיפר על התחושות לקראת המשחק: "כבר לפני המשחק מול גנט אמרתי שזה יהיה אחד המשחקים המרגשים מבחינתי, עכשיו זה עוד יותר עם יריבה כמו פיורנטינה. זאת קבוצה מאוד מוכרת, איכותית שבאה מליגה מליגה קשה מאוד. רוצים לעשות עוד הישג. מצפה לנו אתגר גדול. מכבדים אותם, אבל מאמינים מאוד בעצמנו. נבוא מחר לעשות משחק טוב, הכל כדי להמשיך הלאה".

על משחק ה"בית" בהונגריה: "הלוואי והיו מגיעים לישראל, לראות מדינה מדהימה ועוד יותר לשחק בסמי עופר, לפגוש את הקהל שלנו. חושב שיש לנו את אחד הקהלים הגדולים בעולם, חבל שלא משחקים שם, אבל התרגלנו".

על הארכת החוזה של רפאלוב: "גאה ושמח שהוא ממשיך לעוד שנה. אי אפשר לבטא במילים את מה שהוא עושה בחדר ההלבשה - לצעירים, לצוות. עברנו יחד איתו תהליך מדהים. מודים על כל רגע שהוא איתנו".

ליאור רפאלוב על החתימה: "שמח ונרגש להמשיך במועדון שגדלתי בו, שאני כל כך אוהב. רוצה להודות לצוות המקצועי וההנהלה על האמון בי. יש לנו הרבה מטרות לעונה הזאת, אנחנו במאני-טיים של העונה הזאת".

לקראת המשחק אמר רפאלוב: "משחקים נגד אחת הקבוצות היותר איכותיות בליגה האיטלקית. ממרומי גילי אני זוכר את בטיסטוטה וכל הכוכבים ששיחקו בפיורנטינה. זה מועדון איכותי, הם יהיו פייבוריטים. ננסה לעשות את ההתאמות כדי להיות שווים להם. חסרים לנו הרבה שחקנים איכותיים, אבל יש סגל רחב שימלא את החסר. מקווה שיהיה משחק טוב למי שליווה אותנו פה ולמי שיראה אותנו בבית".

עוד בוואלה!

ליאור רפאלוב האריך את חוזהו במכבי חיפה בעונה נוספת

לכתבה המלאה

הרכבי הקבוצות

שופט: דונטאס רומשאס (ליטא)
אצטדיון: בוז'יק ארנה (הונגריה)

פיורנטינה תארח את משחק הגומלין בארטמיו פרנקי ביום חמישי, 14.3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully