וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד בכורה בטופ 16: הפועל ירושלים נכנעה 95:92 לטנריפה

מחזיקת הגביע הישראלית הפכה פיגור של 16 נקודות ליתרון ברבע האחרון, אבל נוצחה בתום דרמה בספרד. רנדולף קלע 20

תיקתקנו, 6.3/ספורט1

קאמבק מעורר כבוד כמעט הבטיח להפועל ירושלים את הכרטיס לרבע גמר ליגת האלופות של פיב"א, אבל מחזיקת הגביע הישראלית נכנעה 95:92 לטנריפה הערב (רביעי) וספגה הפסד בכורה בשלב הטופ 16. האדומים, שמאזנם הורע ל-1:3, יתנחמו בכך שהם עדיין ראשונים בבית בזכות הפרש הסלים הפנימי מול הקבוצה הספרדית, אותה הביסו 61:85 בחודש שעבר.

בליץ בשלהי הרבע השני, בהובלתו של מרסליניו הוארטס הוותיק והבלתי נגמר (22 נקודות ו-6 אסיסטים), העניק לטנריפה יתרון דו-ספרתי שצמח עד ל-16 נקודות מעט אחרי ההפסקה. אלא ששחקניו של איליאס קאנדזוריס לא ויתרו, והצמד כריס ג'ונסון את ליוואי רנדולף בלט בדרך למחיקת הפער כולו, כאשר ירושלים כבר הצליחה להוביל ברבע האחרון. בסופו של דבר, יכולת מצוינת של קייל גאי (15 נקודות) במאני טיים וערב נהדר של חואן סאסטרה (22, 5/7 ל-3) לצדו של הוארטס, העניקו לטנריפה את הניצחון.

עבור האדומים מהבירה זהו הפסד רביעי בשישה משחקים בכל המסגרות, וכדי להתאושש ביום ראשון הקרוב הם יצטרכו להתגבר על משוכה קשה במיוחד: מכבי תל אביב ממתינה להם ביד אליהו.

קלעו להפועל ירושלים: ליוואי רנדולף 20, כריס ג'ונסון 17 (3/3 ל-2, 3/4 ל-3, 2/2 מהקו), ספידי סמית' 12 (7 אסיסטים), ג'קורי וויליאמס 9 (7 ריבאונדים), זאק הנקינס 8 (6 ריבאונדים), קאדין קרינגטון ונמרוד לוי 7 כל אחד, יובל זוסמן 5, אור קורנליוס 4, ברינטון למאר 3.

שחקן טנריפה מרסליניו הוארטס שומר על שחקן הפועל ירושלים ספידי סמית'. fiba.com, אתר רשמי
שחקן טנריפה מרסליניו הוארטס שומר על שחקן הפועל ירושלים ספידי סמית'/אתר רשמי, fiba.com

מהלך המשחק

רבע 1:

הנקינס וקורנליוס קלעו כל אחד פעמיים בפתיחה, הוארטס וגאי השוו זמנית אבל ירושלים עלתה ל-4:8 לפני שגרה ואברומאיטיס איזנו שוב. רנדולף ירה שלשה, אברומאיטיס הוסיף סל ודורנקאמפ השיג מחוץ לקשת יתרון בכורה לספרדים, ג'ונסון הפציץ גם הוא מרחוק, הוארטס המשיךאת הנדנדה עם שלשה משלו ולמאר קבע 16:16. מאמן טנריפה צ'וס וידורטה ספג טכנית, למאר קלע נקודת עונשין לפני שהוארטס הפך ושרמדיני הגדיל. קרינגטון קלע מחצי מרחק, פיטיפאלדו החזיר 2 מהקו וסל של וויליאמס נענה בחדירה מוצלחת של פרננדס שהוריד את טנריפה ב-21:24 להפסקת הרבעים.

רבע 2:

שלשה של ויסדו הרחיקה את המארחת, סמית' ולוי קירבו בחזרה את הירושלמים. גאי דייק מחצי מרחק, סמית' השיב באותו מטבע ובהמשך צלף שלשה, שהגיעה אחרי נקודות של שרמדיני והקטינה ל-31:30. סל של הוארטס שלח את קאנדזוריס לפסק זמן. גרה החטיא פעמיים מהקו, אבל אברומאיטיס חטף לרנדולף וסאסטרה השלים מהלך של סל ועבירה - שוב יתרון 6 לטנריפה. פיטיפאלדו ירה שלשה שהגדילה ל-30:39. רנדולף קיווה למזער נזקים עם 4 רצופות, אבל קליעות עונשין של הוארטס, סל שלו ושלשה של סאסטרה העניקו יתרון שיא לטנריפה בהפסקה - 34:46.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל ירושלים אור קורנליוס נגד טנריפה. fiba.com, אתר רשמי
קורנליוס עולה לסל/אתר רשמי, fiba.com

רבע 3:

וויליאמס קלע נקודה מהקו, שרמדיני החזיר 2 וסאסטרה הגדיל לפלוס 16 מחוץ לקשת, סמית' החליף סלים עם דורנקאמפ, ג'ונסון תרם אחד משלו ושרמדיני הוסיף לעצמו נקודת עונשין. 2 של וויליאמס ושלשה של לוי הורידו ל-54:44, רנדולף שמר על פער 10 אחרי שגאי דייק פעמיים מהקו, הוארטס הניח עוד 2 אבל ג'ונסון צלף שלשה ולוי הוריד למינוס 7. עוד סל של הוארטס לא מנע מהנקינס וג'ונסון, בדאנק ו-4 רצופות בהתאמה, לצמק ל-60:57. סאסטרה צלף מרחוק, קרינגטון החזיר אבל סאסטרה הפגיז עוד שלשה שהעלתה את טנריפה ליתרון 60:66 בסיום הרבע.

רבע 4:

הנקינס הטביע, רנדולף הוסיף מהלך של סל ועבירה לפני שפרננדס קבע 67:68 לספרדים. זוסמן וקרינגטון השלימו את המהפך המיוחל, פרננדס החזיר לספרדים את היתרון וסאסטרה קלע פעמיים מהקו, אבל סמית' המטיר שלשה קשה ו-וויליאמס תיקן החטאה בדרך ל-74:74, אחרי שפרננדס קלע 2 נוספות. סל של הוארטס נענה בשלשה של זוסמן, גאי החזיר היתרון למארחת וירושלים ירדה לפסק זמן כ-3 דקות וחצי לסיום. אחרי סל של רנדולף, שלשה של גאי המשיכה את נדנדת המהפכים והגארד הלוהט הגדיל ל-79:83 עבור טנריפה, כשדייק מהקו. ג'ונסון קלע מתרגיל הוצאת חוץ יפה, סאסטרה קלע מחוץ לקשת את נקודתו ה-20, וויליאמס הרגיע מיד עם סל, אבל ביצע עבירה של זריקות וסאסטרה קלע את שתיהן בדרך ל-83:88. רנדולף החטיא זריקה קשה, ירושלים פספסה ריבאונד הגנה קריטי והוארטס העניש בשלשה. רנדולף הקטין במהלך של 3 נקודות, ג'ונסון הוסיף שלשה והוריד את ההפרש ל-2. גאי דייק מהקו פעמיים, סמית' איבד ברשלנות אבל גם פיטיפאלדו איבד, ושלשה של רנדולף הורידה ל-93:92, 6 שניות לסיום. אחרי קליעות עונשין של הוארטס, רנדולף החטיא שלשה בהתקפה האחרונה וטנריפה חגגה ניצחון 92:95.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully