וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא ליגה עונתי להפועל עפולה בניצחון 79:94 על גליל עליון

הצפוניים ספגו הפסד רביעי רצוף ואפשרו ליריבה לקלוע ב-78.9% ל-2. שיא קריירה באסיסטים לאסייג, 24 לארלינגטון אצל המנצחת

במשחק מהמחזור ה-16 בליגת העל, שהוזז מכפר בלום להיכל קבוצת שלמה בתל אביב בשל המצב הביטחוני בצפון, הפועל גליל עליון רשמה הפסד "ביתי" להפועל עפולה הערב (רביעי). הקבוצה של רועי פרל השלימה דאבלעונתי על הגליליים והתרחקה מהתחתית עם ניצחון רביעי בחמישה משחקים, לעומת החבורה של ברק פלג שנותרה מסובכת אחרי הפסד רביעי רצוף.

דווקא גליל עליון ברחה ליתרון מוקדם של 8:21, אבל עד ההפסקה עפולה השלימה את המהפך בזכות ריצה של 3:14 בשלהי הרבע השני שבסיומו הובילה 41:44. במחצית השנייה היא המשיכה לברוח והגדילה את הפער עד ל-19 נקודות, בעיקר באדיבות הרפיון בהגנה היריבה שאפשרה לעפולאים לקלוע 30/38 ל-2 נקודות, שווה ל-78.9% (!) - שיא מועדון ושיא עונתי בליגה כולה. תומר אסייג העמיד שיא קריירה באסיסטים עבור המנצחת. בצד המפסיד, ליאור קררה השווה את שיא הקריירה שלו בנקודות, מה שלא הספיק לקבוצתו.

ביום שני גליל עליון תנסה להתאושש מול עירוני קרית אתא, בעוד שהפועל עפולה תארח יום לפני כן את הפועל חולון.

ג'יימס פלדין, הפועל גליל עליון. ברני ארדוב
הפסד רביעי רצוף. ג'יימס פלדין/ברני ארדוב

קלעו להפועל גליל עליון: ליאור קררה 26 (4/6 ל-3, 6 ריבאונדים), לוטן אמסלם 17 (10 ריבאונדים), רועי הובר (7 אסיסטים), ג'יימס פלדין ועומאר סילבריו 10 כל אחד, אלפונסו אנדרסון 4, חן גיא ומירון רוינה 1.

קלעו להפועל עפולה: מרסלוס ארלינגטון 24, ג'סטין בריגס 18, לוקאס גולדנברג 17, ספנסר וייס 16 (3/7 ל-3, 9 ריבאונדים), קמרון שלטון 14, תומר אסייג 3 (8 אסיסטים), מוריאל לוטאטי 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully