וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדיליבאר לא מוטרד מהמסורת: "אפשר לנצח את מכבי תל אביב"

המאמן לא מודאג מההיסטוריה של אולימפיאקוס נגד ישראליות, והחמיא לרובי קין: "צריך להיות גאה בעבודה שלו עד כה"

תקציר: פרנצווארוש - אולימפיאקוס 1:0/ספורט1

מאמן אולימפיאקוס חוסה לואיס מנדיליבאר יחגוג את יום הולדתו ה-63 ביום הגומלין נגד מכבי תל אביב בשמינית גמר הקונפרנס ליג, ולקראת המשחק הראשון בין הקבוצות, מחר (חמישי, 19:45 בספורט2) באצטדיון יורגיוס קראיסקאקיס, הספרדי אמר שהוא "מקווה שב-14 אקבל כמתנה את ההעפלה לשלב הבא. אנחנו רוצים להשיג שתי תוצאות טובות, לא חייבים להכריע מחר".

מנדיליבאר נשאל האם מכבי תל אביב היא יריבה חזקה יותר מפרנצווארוש, אותה הדיחו היוונים בשלב הפלייאוף: "כדי להגיע לכאן היינו צריכים לעבור שלב אחד יותר ממכבי. הם עשו את העבודה שלהם כמו שצריך, הרוויחו את מקומם כאן וצריך לקחת את זה בחשבון", ענה.

בשמונה מפגשים עם קבוצות ישראליות לאורך ההיסטוריה, רשמה אולימפיאקוס חמישה הפסדים וניצחון בודד, שהושג דווקא על מכבי תל אביב. המאמן התייחס למסורת השלילית של קבוצתו מול הישראליות: "מבחינתי זה אוקסימורון. אומרים שלא הצלחנו לנצח אותן, אבל מצד שני זאת היריבה. צריך לקחת את ההיסטוריה בחשבון, אבל כמובן שאני חושב שאנחנו יכולים לנצח את מכבי תל אביב ולשבור את המסורת הרעה".

מאמן מכבי תל אביב, רובי קין. אריאל שלום
קיבל מחמאות. רובי קין/אריאל שלום

לסיום החמיא מנדיליבאר לרובי קין, כשהועלה בפניו חוסר הניסיון היחסי של מאמן הצהובים: "לא חושב שזה חיסרון. הוא עושה יופי של עבודה עד כה, הוא צריך להיות גאה ומאוד מרוצה מהעבודה שלו מאז שמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully