וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכזי הקהילה של קבוצות ליגת העל והלאומית במפגש על החיים מאז ה-7.10

רכזי הקבוצות שוחחו על האתגרים, הפחדים, החברים שאיבדו ושיתופי הפעולה שנרקמו מאז אותה שבת רצחנית: "החשיבות של הפעילות החברתית והמשמעות למועדונים בימים אלה אינה מוטלת בספק"

תיקתקנו, 6.3/ספורט1

ביוזמת מנהלת הליגות ועמותת ערכים בספורט, נפגשו היום לראשונה כל רכזי הקהילה של ליגת ONE ZERO והליגה הלאומית. לצד הרצון להכיר טוב יותר ולחשוב על עבודה משותפת, מטרת המפגש הייתה לדבר על מהות העבודה מול האוהדים והקהילות ועל האתגרים במועדונים מאז ה-7 באוקטובר. בתשובה לשאלה איך השפיעה ה-7.10 על המועדון ועל תפקידו החברתי ענתה רכזת הקהילה של הפועל ב"ש כי "היה מאתגר מהרגע הראשון, פחדנו לצאת מהבתים בשבועיים הראשונים. סורוקה הפך להיות המתחם שלנו, השחקנים הלכו לבקר פצועים. מקיימים בכל משחק טקס הוקרה למי שעשה משהו בתקופה הזאת, אבל פרויקט הדגל החברתי שלנו- לב אדום לילדים בעלי צרכים מיוחדים- בוטל מאז 7.10".

"כעיר שספגה לא מעט, לתלמידים לא היו מסגרות אז הלכנו לשחק כדורגל עם ילדים" סיפר נציג אשדוד. נציג הפועל ירושלים סיפר על הרבה מפונים שהגיעו לעיר, כאשר 15 ילדים ממשפחות המפונים הוכנסו למחלקות נוער שלנו ועוד הצטרפו לחוגים שאנחנו מפעילים. גם בהפועל ירושלים הופסקה פעילות של פרוייקט הדגל החברתי, "ליגת השכונות" עם ילדי מזרח ירושלים.

"אנשים מהעיר מפוזרים בין יישובים רבים אז עיקר העבודה שלנו הייתה לשמור על הקשר עם הקהילה, בעיקר באמצעות הרשתות החברתיות" סיפר רכז הקהילה של קריית שמונה.

רכזי קהילה ליגת העל. ליאור ליברובסקי, אתר רשמי
שיתופי פעולה בין קהילות המועדונים/אתר רשמי, ליאור ליברובסקי

רכז הקהילה של מכבי פ"ת ריגש כשסיפר שהמועדון איבד את שחקן העבר ליאור אסולין ועוד חמישה אוהדים שנרצחו במסיבה ברעים. גם אצלם התכנית החברתית המרכזית השתנתה, במקום לבקר בבתי ספר ולרתום אותם כאוהדים צעירים של הקבוצה, עיקר הפעילות התמקדה בסיוע למפונים. הרכז של בני סכנין סיפר על הבן של מאמן הקבוצה שנמצא בעזה ועל האתגרים המיוחדים של קבוצה מהמגזר הערבי. "נושא האלימות במגזר הערבי מקבל בולטות אצלנו" הוסיף רכז סכנין, "קיימנו משחק ראווה מיוחד עם משפחות שאיבדו ילדים בגלל האלימות במגזר, בהשתתפות חברי כנסת וראשי ערים".

נציגי סכנין וריינה ספרו גם על הפעילות בכפרי נוער יהודיים ועל החשיבות של אימוץ זה והקשר עם בני הנוער, דווקא בימים אלה. נציגת מכבי חיפה סיפרה על הביקורים אצל מפונים, פצועים ומשפחות שכולות ועל המורכבות לאור הפופולאריות הרבה של הקבוצה במגזר הערבי.

רכזת מכבי ת"א הפתיעה שהמצב גרם לקבוצה לחרוג ממנהגה ולקיים פעילות משותפת עם הפועל ת"א, לדרישת ילדים בבת ים. היא ספרה שבמועדון הצהוב מתמקדים בהוקרה- הזמנת חיילים שנפצעו כשנציג הקבוצה מביא חיילים פצועים מתל השומר ומחזירם לבית החולים, הנצחה של אוהדים שנרצחו ברשתות ובאצטדיון, ושיקום- חיבור לקהילת כפר עזה. רכזת הפועל ת"א ספרה שמיקוד הפעילות החברתית מתבצע בקיבוצי העוטף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רכזי קהילה ליגת העל. ליאור ליברובסקי, אתר רשמי
"החשיבות של הפעילות החברתית והמשמעות שזה נותן למועדונים והקהילות בימים אלה אינה מוטלת בספק"/אתר רשמי, ליאור ליברובסקי

אבישי רגב, סמנכ"ל ערכים בספורט, הוסיף: "ערכנו את המפגש הזה כדי לשמוע את אתגרי הפעילות החברתית במועדונים, גם בליגה הלאומית, מאז הסטירה שכולנו קבלנו ב-7 באוקטובר. חשוב לנו לשמר את הפורום הזה של רכזי הקהילה, שהם הגורם החשוב והמחבר בין המועדונים לבין הקהילות שתומכות בקבוצות וגם מייצרות את האוהדים. החשיבות של הפעילות החברתית והמשמעות שזה נותן למועדונים והקהילות בימים אלה אינה מוטלת בספק".

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully