וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי אלופות אירופה לשעבר יתמודדו על כרטיס לרבע גמר הקונפרנס ליג

חמישי, 19:45 בספורט3: אייאקס תחסר את ברהחאוס וכנראה את ברחוויין מול אסטון וילה, דייגו קרלוס וראמזי בספק אצל האורחת

תקציר: לוטון - אסטון וילה 3:2/ספורט1

מלבד מכבי חיפה ומכבי תל אביב, שיפגשו את פיורנטינה ואולימפיאקוס בהתאמה, 12 קבוצות נוספות ינסו מחר (חמישי) לעשות צעד לעבר רבע גמר הקונפרנס ליג.

אייאקס - אסטון וילה (19:45, ספורט3)

שתי אלופות אירופה לשעבר נפגשות בשמינית הגמר, לשם הגיעה אייאקס אחרי שעברה בפלייאוף את בודו גלימט הנורבגית. ההולנדים בעונה נוראית שתסתיים שוב ללא הכרטיס לליגת האלופות, ובשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות ניצחו רק פעמיים. מלבד סטיבן ברחהאוס הפצוע ויוסיפ שוטאלו המורחק, גם סטיבן ברחוויין צפוי להיעדר אחרי שהחמיץ את ששת המשחקים האחרונים בגלל פציעה, כך שחוץ ממלך השערים וסגן מלך הבישולים בריאן ברובי, אייאקס תבנה על קנת' טיילור שכבש בשניים משלושת המשחקים האחרונים.

אסטון וילה, אולי הפייבוריטית ללכת עד הסוף במפעל ולזכות בתואר אירופי ראשון מאז שהניפה את גביע אירופה לאלופות ב-1981, כבר הכניעה יריבה הולנדית העונה בקונפרנס ליג, עם 1:4 בחוץ ו-1:2 בבית על אלקמאר, ונמצאת ברצף של שלושה ניצחונות בפרמיירליג, אבל גם לא הצליחה לשמור על רשת נקייה כבר חמישה משחקים. החבורה של אונאי אמרי צועדת לאורך רוב העונה בטופ 4 באנגליה, בעיקר הודות לאולי ווטקינס שמעורב ביותר שערים מכל שחקן פרמיירליג מלבד ארלינג הולאנד, בכל המסגרות העונה, עם 21 כיבושים ו-10 בישולים. ג'ייקוב ראמזי ודייגו קרלוס בספק להתמודדות מחר.

תקציר הניצחון של אייאקס ביום ראשון האחרון

תקציר: אייאקס - אוטרכט 0:2/ספורט1

משחקים נוספים:

מולדה - קלאב ברוז' (19:45)
שטורם גראץ - ליל (19:45)
דינמו זאגרב - פאוק סלוניקי (22:00)
אוניון סן ז'ילואז - פנרבחצ'ה (22:00)
סרווט - ויקטוריה פלזן (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully