וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע שנים אחרי הפרישה: אי אפשר לזהות את מריה שראפובה

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 13:44

הלוק החדש: אלופת ווימבלדון לשעבר נראית בלתי מזוהה רק ארבע שנים לאחר פרישתה מטניס, כשתועדה בתלבושת מסוגננת בשבוע האופנה בפריז

מריה שראפובה מודה שנטלה חומר אסור/ספורט1

אגדת הטניס מריה שראפובה נראתה בלתי מזוהה כשתועדה בשבוע האופנה בפריז ב"תלבושת מסוגננת", כך מדווחים בתקשורת הצרפתית. טניסאית העבר נכנסה בסערה לעולם הספורט, כשזכתה בטורניר ווימבלדון בגיל 17 בלבד, כשהיא מנצחת בגמר את האלופה המכהנת סרינה וויליאמס ב-2004. שראפובה ניצחה בארבעה טורנירי גראנד סלאם נוספים לפני פרישתה ב-2020 ומאז התמקדה בעיקר בתחומי עסקים ואופנה.

הטניסאית הרוסיה מריה שראפובה. רויטרס
אגדה על המגרש, אבל הימים האלה חלפו. שראפובה/רויטרס

כשהשתתפה בשבוע האופנה בפריז לאירוע של ולנטינו, טניסאית העבר בת ה-36 הדהימה את הבירה הצרפתית עם המראה האלגנטי שלה, ונטשה את הלוקים הבלונדיניים מימיה כטניסאית.

במהלך התקופה המטורפת שלה על המגרש, שראפובה הפכה לשחקנית הרוסייה הראשונה שזוכה בכל ארבעת הגרנד סלאמים, והיא השלישית הכי צעירה שזכתה בווימבלדון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
טניסאית העבר מריה שראפובה. רויטרס
הצרפתים מאוהבים. שראפובה/רויטרס
טניסאית העבר מריה שראפובה. GettyImages
אמא, אשת עסקים. שראפובה/GettyImages
טניסאית העבר מריה שראפובה. רויטרס
מראה גוטי? שראפובה החדשה/רויטרס

הקריירה שלה נפגעה בבדיקת סמים שבה נכשלה ב-2016, והיא הושעתה לשנתיים לאחר שנמצא כי צרכה מלדוניום, חומר שנאסר בתחילת אותה שנה, לקראת אליפות אוסטרליה הפתוחה.

השעייתה הופחתה מאוחר יותר ל-15 חודשים לאחר שנמצא כי נטלה את התרופה בהתאם לעצת הרופא שלה, ושראפובה חזרה להתחרות באפריל 2017 לפני שזכתה באליפות טיאנג'ין הפתוחה שבעה חודשים לאחר מכן.

לאחר שנאבקה עם בעיות כתפיים כרוניות במשך מספר שנים, שראפובה הודיעה בסופו של דבר על פרישתה בשנת 2020, ושיתפה בהודעת פרידה מרגשת עם העוקבים שלה.

מאז פרישתה לפני ארבע שנים, שראפובה ילדה בן, תיאודור, וכעת מתמסרת לתיק ההשקעות שלה, הכולל אחזקות במותגי ספורט כמו UFC וחברת הטכנולוגיה הבריאותית Therabody.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully