וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו דראז'ן פטרוביץ': סוד ההצלחה של כוכב היורוליג שיעשה היסטוריה

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 15:27

רגע לפני שבירת השיא, מאמנו של מייק ג'יימס סשה אוברדוביץ' הסביר מה הופך אותו לכל כך גדול: "עובד יותר קשה מכל אחד אחר"

דריבל, 5.3/עריכת וידאו: נועה לוי

קריירת היורוליג ההיסטורית של מייק ג'יימס צפויה לקבל מחר (חמישי) משנה תוקף. כוכב מונאקו זקוק ל-12 נקודות בלבד מול הכוכב האדום בלגרד כדי לעקוף את ואסיליס ספאנוליס ולהפוך למלי סלי המפעל בכל הזמנים, ולפי מאמנו סשה אוברדוביץ', ההצלחה הזו היא פועל יוצא של מוסר עבודה יוצא דופן.

"הוא כמו דראז'ן פטרוביץ' - מכור לעבודה", ניתח מאמן מונאקו בשיחה עם אתר 'מרידיאן'. "הוא עובד יותר מכל אחד אחר, וזה מה שהופך אותו למי שהוא. לעתים הוא יוצא בלילות שלפני משחקים, אבל לא תשימו לב לזה על הפרקט. אין עוד אנשים כמוהו".

אוברדוביץ' הרחיב ואמר: "הוא ישבור את השיא ואני מקווה שגם יזכה ב-MVP, ואני מקווה שההצלחות האישיות ילוו בהצלחות קבוצתיות. מבחינה טכנית, הוא הטוב ביותר שראיתי. עבדתי עם השחקנים הגדולים ביותר, ואני יכול להגיד שלאף אחד לא היה את השילוב הזה של כישרון ביחד עם מהירות. קשה להיתקל ברמת כישרון כזאת. קליעה, התקפה, הגנה, יש לו הכל".

מייק ג'יימס, מונאקו. ALTAN GOCHER/Middle East Images/AFP, GettyImages
מעל כולם. ג'יימס/GettyImages, ALTAN GOCHER/Middle East Images/AFP

בעבר דווח על חילוקי דעות בין השניים, אולם לפי המאמן, "מערכת היחסים שלנו היתה טובה כבר מההתחלה. כמובן שהיא לא תמיד היתה בשיאה, בעונה שעברה הוא הושעה, אבל הדברים האלה עזרו. מייק הבין שהוא צריך לגלות אמפתיה לאנשים סביבו, הוא החלק לחלק אחריות עם יתר הקבוצה וזה עזר".

אוברדוביץ' לא מתכחש לאגו הגדול של ג'יימס, אך לטענתו, "לשחקנים גדולים יש מידה בריאה של נרקסיזם ואגואיזם. זה מה שמבדיל אותם. הוא בחור חכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully