וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ג'יימס הפך לשיאן הנקודות של היורוליג. ריאל ספגה הפסד שלישי רצוף

כוכב מונאקו צלף 20 נקודות ב-80:98 על הכוכב האדום וחלף על פני ספאנוליס. פנר שניצחה במדריד עלתה למקום השישי, אולימפיאקוס כבר חמישית

דריבל, 5.3/עריכת וידאו: נועה לוי

המחזור ה-28 ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך עם חמישה משחקים, לא כולל את המפגש של מכבי תל אביב עם ז'לגיריס קובנה. במוקד עמד המשחק של מונאקו נגד הכוכב האדום, בו הפך מייק ג'יימס למלך סלי היורוליג בכל הזמנים. לאחר מכן ריאל מדריד ספגה הפסד נוסף, ופנרבחצ'ה ואולימפיאקוס ערבבו מחדש את הקלפים במאבקי הפלייאוף.

ריאל מדריד - פנרבחצ'ה 89:79

הבלאנקוס נראו במשך רוב העונה בליגה משל עצמם, אבל לקראת הישורת האחרונה של העונה מגלים סימני שבירה, וסופרים הפסד שלישי רצוף. פנר מצידה משיגה ניצחון קריטי שמקפיץ אותה למקום השישי שמעניק כרטיס מובטח לפלייאוף. היתרון ברבע האחרון כבר הגיע ל-17, ולקראת סיום ריאל רק צמצמה. נייג'ל הייז-דייויס כיכב עם 17 נקודות ו-12 ריבאונדים, סקוטי ווילבקין וניק קלאתיס (6 ריבאונדים, 6 אסיסטים) הוסיפו 12 כל אחד וים מדר שכיכב בתחילת השבוע בליגה הטורקית, שוב קיבל פירורים משאראס והסתפק בחמש דקות ללא נקודות. את ריאל הוביל סרחי יוי עם 17.

מונאקו - הכוכב האדום בלגרד 80:98

12 נקודות היו חסרות למייק ג'יימס כדי לעקוף את ואסיליס ספאנוליס ולהפוך לשיאן הנקודות של היורוליג במתכונתו הנוכחית, מאז 2001. הכוכב הבלתי נלאה עמד בזה, ועם 20 נקודות לא רק ניפץ את השיא, אלא גם סחף את מונאקו לעוד ניצחון משכנע, שביעי ברציפות, שמקרב אותה ליתרון ביתיות בפלייאוף. אלי אוקובו ודונטאס מוטיונאס הוסיפו 14 כל אחד, ומנגד לוקה מיטרויץ' קלע 18 למפסידה, שכבר מזמן איבדה עניין בעונה.

שחקן מונאקו מייק ג'יימס. Roberto Finizio, GettyImages
שיא היסטורי לשחקן היסטורי. ג'יימס/GettyImages, Roberto Finizio

ולנסיה - ברצלונה 88:78

בארסה לא רצתה לאבד את המקום השני אחרי ההפסד למונאקו, והתעלתה בדרבי הספרדי. יאן וסלי המשיך את כושרו הנפלא וסיים ערב מצוין של 21 נקודות עם 100 אחוזים מכל הטווחים, ניקו לפרוביטולה הוסיף 13 ו-7 אסיסטים, ג'בארי פארקר תרם 12. את ולנסיה שספגה הפסד שעלול לסבך אותה במאבקי הפליי-אין, הוביל סמי אוג'ליי עם 19.

אולימפיאקוס - וירטוס בולוניה 69:74

ניצחון ענק לסגנית האלופה, שחזרה ממינוס 12 במחצית השנייה, חגגה ניצחון יורוליג שישי רצוף ועלתה למקום החמישי בטבלה, כשהיא גם מחזיקה כעת ביתרון בשובר שוויון מול האיטלקים. קוסטאס פפאניקולאו כיכב עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים, אייזאה קנן הוסיף 12. את וירטוס שירדה למקום השביעי, הוליך טוקו שנגליה עם 15, 6 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-4 חטיפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully