וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיון על מנפורד בדלתיים סגורות: "היבטים רפואיים ונפשיים"

6.3.2024 / 12:15

שחקן הפועל תל אביב, שמושעה בגלל שימוש בקנאביס, כופר באשמה ויסביר את השימוש ב"אספקטים רפואיים, וכאלה שקשורים בחייו הפרטיים"

תקציר: בשיקטאש - הפועל תל אביב 94:73/ספורט1

בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל יקיים ביום חמישי את הדיון בעניינו של קסבייר מנפורד, שחקן הפועל תל אביב שנתפס על שימוש בסמים אסורים, בדלתיים סגורות. "הנאשם כופר באשמתו, וסבור כי אין מקום להענישו, ובוודאי שלא להטיל עליו עונשים חמורים", נכתב בהודעה.

עוד נכתב כי "במסגרת הדיון מנפורד יטען טענות בעלות אספקטים רפואייים", ככל הנוגע לשימוש שלו בקנאביס, "וכן אלה הקשורים בחיו הפרטיים ושחורגים מהכדורסל... הנאשם בעל פרופיל תקשורתי גבוה ושחקן מצטיין, והדבר עלול להוביל לכדי 'קרקס' תקשורתי".

שחקן הפועל תל אביב, קסבייר מנפורד. אודי ציטיאט
הפועל תל אביב תאבד את הסקורר המוביל שלה? מנפורד/אודי ציטיאט

כזכור, לאחרונה שחקני הכדורסל אקסבייר מנפורד מהפועל תל אביב, דיישון בוקר מהפועל אילת והשחקנית דרו אדלמן ממכבי רמת גן נמצאו חיוביים בבדיקות סמים שנערכו להם במהלך החודשיים האחרונים, כך הודיעו ב-Wada ישראל לקבוצות של הספורטאים, וכן לאיגוד הכדורסל ומנהלת הליגה.

המשמעות המיידית של המכתב היא כי כל השחקנים מושעים מיידית מפעילות עד לשימוע בעניינם. השחקן האחרון שנתפס בליגת העל על שימוש בסמים היה קאדים אלן מהפועל חיפה במהלך העונה שעברה. אלן החליט להילחם בהשעייה, ואושר לו לחזור לשחק אחרי שלושה חודשים בלבד. באירופה קיימים מקרים נוספים של שחקנים שנאבקו בהחלטה ולבסוף הוחלט לתת להם עונש מקוצר. ההערכה היא ששלושת השחקנים לא ישובו לשחק העונה.

* המשחק של הפועל תל אביב ברבע גמר היורוקאפ יתקיים בווילנוס, ליטא. הפועל תפגוש את המנצחת בין גראן קנאריה לבישקטאש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully