וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ארתור יחמיץ את מכבי חיפה. פרמאטי: "רפאלוב איש המפתח"

הקשר נפצע מול טורינו, באיטליה טוענים שפיורנטינה לא תסכן אותו בחמישי (22:00, ספורט1). הבלם שפתח את העונה במכבי פ"ת ניתח את המפגש: "לחיפה יש אקסטרה מוטיבציה בגלל המצב בישראל"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

מכבי חיפה "תארח" מחר (חמישי, 22:00, ספורט1) את פיורנטינה למשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר הקונפרנס ליג, בניסיון להעביר את ההכרעה לגומלין ואולי להשלים סנסציית ענק.

לפי התקשורת האיטלקית, המאמן וינצ'נזו איטליאנו חסר היום שלושה שחקנים באימון: החלוץ מחוף השנהב כריסטיאן קואמה שעדיין מתאושש ממלריה, השוער המחליף אוליבר כריסטנסן, שעדיין סובל מפציעה בברכו, וחשוב מכולם - הקשר הברזילאי ארתור, שנפצע במשחק הליגה האחרון מול טורינו.

באיטליה נטען כי איטליאנו ככל הנראה לא יסכן את אקס ליברפול ויובנטוס, על אחת כמה וכמה בשל משחק הליגה הקרוב מול רומא.

קשר פיורנטינה ארתור. Gabriele Maltinti, GettyImages
ייעדר מחר. ארתור/GettyImages, Gabriele Maltinti

מי שמכיר היטב את שתי הקבוצות הוא הבלם האיטלקי לורנצו פרמאטי, שהחל את העונה במכבי פתח תקוה אך עזב לאחר טבח ה-7 באוקטובר. "מכבי חיפה קבוצה חזקה מאוד, בעיקר בפן הפיזי", סיפר לתקשורת האיטלקית. "הם איבדו כמה כלים חשובים לאור המצב, בעיקר צ'ארון שרי ודיא סבע, אבל יש להם שחקנים איכותיים".

הבלם נשאל על איש המפתח בירוק ואמר: "אם הייתי צריך לבחור אחד, הייתי הולך על ליאור רפאלוב, קשר ששיחק את רוב הקריירה בבלגיה. למרות שהוא בן 37, הוא בכושר מצוין מבחינה פיזית ויש לו טכניקה נהדרת. עוד שחקן שהרשים אותי הוא עבדולאי סק".

לפי פרמאטי, "פיורנטינה מתחילה כפייבוריטית, אבל מכבי חיפה כבר ניצחה קבוצה איטלקית גדולה בעונה שעברה, יובנטוס בליגת האלופות, וגם יש לה אקסטרה מוטיבציה לאור המצב במדינה. הפן המנטלי יכול להיות יתרון עבור חיפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לורנצו פרמאטי שחקן מכבי פתח תקוה פצוע. קובי אליהו
מנתח את המפגש. פרמאטי/קובי אליהו

על ההחלטה לעזוב את ישראל עם פרוץ המלחמה סיפר: "כשהליגה התחדשה חזרתי, כי היה לי חוזה. ניסיתי להישאר, אבל לבסוף בחרתי לעזוב בגלל לחץ מהמשפחה ומבת הזוג שלי. החלטתי שזה לא שווה לסכן את חיי. ראיתי חברה שהשתנתה, הרגשתי את זה מיד כשנחתתי. כל הזמן היו אזעקות ואנשים חמושים ברחובות. כואב לי על מה שקרה, כי פגשתי אנשים נחמדים מאוד בישראל. יש שם הרבה אנשים שרוצים שהמלחמה תסתיים באופן מיידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully