וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי נתניה יודעים: אלה הגיבורים בניצחון ש"הציל את העונה"

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 8:53

בנתניה חיפשו את הניצחון שיוציא את הקבוצה מהמשבר, והשיגו אותו בדרך לרבע הגמר: "ייתן הרבה ביטחון". צרפתי הפתיע עם הספסול של בילנקי, מחמאות גדולות לשבירו

תקציר ה-1:2 של מכבי נתניה בהארכה על הפועל ירושלים בשמינית גמר גביע המדינה/ספורט1

זה הלך קשה, המומנטום לקראת סיום המשחק היה עם האורחים, אבל מכבי נתניה הזיעה אמש (שלישי) 120 דקות ובסופו של דבר ניצחה 1:2 את הפועל ירושלים וקיבלה את הכרטיס לרבע גמר גביע המדינה, כשמחר תיערך ההגרלה והיהלומים ידעו מול מי הם ישחקו.

נתניה, שבעונה שעברה נעצרה רק בגמר הגביע, חיפשה לעצמה משחק לצאת מהמשבר בו היא נמצאת בליגה, עם שישה הפסדים בשבעת המשחקים האחרונים ואמש הצליחו השחקנים של גיא צרפתי להתעלות ולנצח יריבה עיקשת שגם היתה עדיפה עליהם במרבית הדקות.

"אפשר להגיד שאם היינו מפסידים, העונה הזאת היתה בהחלט גמורה", אמרו בקבוצה בסיום. "זה נצחון שיכול לתת הרבה בטחון לשחקנים לקראת המשך המשחקים החשובים שנשארו לנו בליגה".

מקסים פלקושצ'נקו מכבי נתניה חוגג. ברני ארדוב
יצא ווינר. פלקושצ'נקו/ברני ארדוב
מקסים פלקושצ'נקו מכבי נתניה חוגג. ברני ארדוב
סוף סוף נחת. נתניה צוהלת/ברני ארדוב
איתמר שבירו מכבי נתניה חוגג. ברני ארדוב
הרבה עבודה, וזה השתלם. שבירו/ברני ארדוב

לא מעט שחקנים קיבלו אמש מחמאות בסיום, ביניהם השוער עומר ניראון, כובש שער הניצחון מקסים פלקושצ'נקו ובעיקר החלוץ איתמר שבירו, שלאחרונה הפך לשחקן מחליף אבל אתמול נתן את כל כולו על הדשא וגם בהארכה, כשהוא סובל מכיווצים בשרירי התאומים, הוא לא הפסיק לרוץ ולהטריד את הגנת הפועל ירושלים ולקינוח גם סיים עם בישול גדול בשער הנצחון של פלקושצ'נקו.

נתניה הגיעה למשחק ללא איתן אזולאי שלא מצליח להתאושש לגמרי מפציעה טורדנית בשריר הירך האחורי וכן ללא הבלם ג'ואל אבו חנא הפצוע, שאמור לחזור למשחק נגד אשדוד בשבת בליגה. המאמן צרפתי הפתיע אמש והחליט להשאיר מחוץ לסגל את החלוץ סטניסלב בילנקי, כאשר במועדון אומרים שמדובר בהחלטה מקצועית, לאור היכולת הלא טובה שמציג החלוץ, שבעונה שעברה היה אחד השחקנים המובילים בסגל.

בשבת תצא הקבוצה למשחק חוץ נגד מ.ס.אשדוד, כאשר לקראת המשחק ייבדקו גיא מזרחי ואיתי בן שבת שנפצעו אמש ועדיין לא ברור אם יהיו כשירים למשחק הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully