וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המופע שחשף את וומבניאמה: "הוא מאוד גבוה, אבל לא חזק"

שנגון התפוצץ עם 45 נק' ו-16 ריב' על הראש של הצרפתי: "מפלצת". קליבלנד מחמיאה לגיבור הקאמבק, בוסטון רוצה ללמוד לקח

דריבל, 5.3/עריכת וידאו: נועה לוי

תשע דקות לסיום, מצאה עצמה קליבלנד בפיגור 93:71 מול הקבוצה החזקה בליגה בוסטון. ללא כוכבה הגדול דונובן מיטשל וגם ללא אוון מובלי שנפצע במהלך הרבע השלישי, חלומות על קאמבק נראו מופרכים, אלא שלאדם אחד היו תכניות אחרות, וקוראים לו דין ווייד.

שחקן הספסל האלמוני, שלא נבחר בדראפט 2019 ומעולם לא קלע למעלה מ-6 נקודות בממוצע למשחק לאורך עונה שלמה, צלף 5 שלשות ו-20 נקודות ברבע האחרון, ניצח את בוסטון כמעט לבדו (הסלטיקס קלעו 17 בלבד ב-12 הדקות האחרונות), והיה אמון גם על סל הניצחון 19 שניות לבאזר, כדי לקבוע 104:105 בלתי סביר בעליל.

בכל, השלימה קליבלנד את הקאמבק הגדול בתולדות המועדון - כנגד כל הציפיות. "הטבעת נראתה כמו בריכה", אמר בסיום אחרי שקבע שיא קריירה חדש של 23 נקודות. "הוא יכול לעשות הכל", החמיא המאמן ג'יי בי ביקרסטאף. "האמונה, הביטחון - זה מי שדין ווייד הוא".

הסלטיקס הפסידו אחרי 11 ניצחונות רצופים וג'יילן בראון הודה: "זה מה שקורה כשאתה לא גומר משחקים. צריך להוריד את הכובע בפני דין ווייד, אבל היינו צריכים לנצח את המשחק הזה. לא ראינו קבוצה חוזרת ככה. זה הפסד של מנטליות, ואסור שזה יקרה".

גם טראוויס קלסי התלהב

עם כל הכבוד לווייד, ההצגה האישית של הלילה היתה שייכת לאלפרן שנגון. במפגש מול ויקטור וומבניאמה - שחקן שמטיל אימה על יריבים - התפוצץ הסנטר של יוסטון עם שיא קריירה של 45 נקודות, הוסיף גם 16 ריבאונדים, 5 חטיפות ו-3 אסיסטים, והוליך את הרוקטס ל-101:114. וומבי, למקרה שתהיתם נעצר על 10 נקודות, 11 ריבאונדים ו-7 חסימות, ונותר חסר תשובות אל מול הכוכב הטורקי.

"הוא היה מפלצת, זה מדהים", התמוגג ג'יילן גרין אחרי ששנגון הפך לשחקן החמישי בהיסטוריה שרושם לפחות 45 נקודות, 15 ריבאונדים ו-5 חטיפות במשחק אחד (קדמו לו אנתוני דייויס, ג'ואל אמביד, ג'יימס הארדן וג'ון דרו). "הוא צריך לשחק ככה כל ערב", הוסיף גרין, "הוא פשוט מדהים. זה אלפי שאני מכיר, כך שאני לא מופתע".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
סנטר יוסטון רוקטס אלפרן שנגון. רויטרס
נוקאאוט. שנגון/רויטרס

שנגון הודה כי היתה לו מוטיבציית יתר אחרי שבמפגש הקודם עם המועמד המוביל לתואר רוקי העונה, סיים עם 15 נקודות ו-9 ריבאונדים בלבד. "כמובן שזה השפיע", אמר. "לא שיחקתי טוב בפעם שעברה מולו. הפעם היו פחות דאבל-טימים, הם השאירו אותי אחד על אחד מול וומבי, אז עשיתי מה שאני עושה. הוא מאוד גבוה, אבל הוא עדיין לא מאוד חזק. ניסיתי להיכנס לו בחזה ולשים אותו מתחת לטבעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully