וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מאושרת, לירן חזן צפוי להישאר בבוגרים עד תום העונה

קוז'וך זכה למחמאות אחרי שהצליח לאושש את קבוצתו אחרי התבוסה מול מכבי תל אביב, ילד הפלא יקבל יותר קרדיט. דריכות לקראת הדרבי

תקציר ה-0:3 של מכבי פתח תקוה על הפועל חיפה בשמינית גמר גביע המדינה/ספורט1

מכבי פתח תקוה התאוששה אמש (שלישי) בצורה מעוררת כבוד מהתבוסה למכבי תל אביב בליגה בשבת, עם 0:3 מוחץ על הפועל חיפה וכרטיס יוקרתי לרבע גמר גביע המדינה.

המאמן רן קוז'וך שוב קיבל המון שבחים ופרגון מאנשי המועדון, גם על כך שהצליח להתאושש יחד עם שחקניו בתוך שלושה ימים מההפסד הכואב ובעיקר משום שעשה זאת בהרכב חסר ללא מספר שחקני מפתח, ביניהם עידן טוקלומטי, ירדן כהן וניב יהושוע, שאמורים להיות כשירים לדרבי החשוב בשבת בליגה.

קוז'וך נתן אמש מנוחה למספר שחקנים והרוויח בגדול, גם את חזרתם של מואיז אדילהו וסאליו גינדו להרכב, אחרי שישבו מספר שבועות על הספסל. המאמן הציג לראווה בעיקר את לירן חזן, עוד תוצר מוכשר של מחלקת הנוער המשגשגת של המועדון. חזן פתח אמש בהרכב וכבש שער נפלא ואחרי שקבוצת הנוער משייטת לאליפות, הוא צפוי להישאר יחד עם ניב יהושוע בסגל הבוגרים עד סיום העונה.

לירן חזן (מימין) עם גיא דזנט שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים. מאור אלקסלסי
מחלקת הנוער המפוארת ממשיכה לעבוד. חזן עם דזנט/מאור אלקסלסי

כעת תופנה כל תשומת הלב לדרבי הפתח תקוואי שיערך ביום שבת בשעה 15:00, כאשר במכבי פתח תקוה מציינים שמעבר לחשיבות היוקרתית שיש במשחק הזה, מדובר בעוד שלוש נקודות יקרות בדרך להשגת הכרטיס לפלייאוף העליון, כך שחשיבות ההתמודדות ברורה לכולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully