וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הכרטיסים נמכרו, ביוון מנתחים: "הכל סובב סביב ערן זהבי"

מאמן אולימפיאקוס מנדיליבאר אמור לפתוח עם הרכב זהה לזה שפתח מול פרנצווארוש, בתקשורת ניתחו: "מילסון יכול להיות השחקן הכי מסוכן" (ה', 19:45, ספורט2)

תקציר ה-0:4 של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה/ספורט1

אולימפיאקוס הודיעה כי כל הכרטיסים למשחק הראשון מבין שניים מול מכבי תל אביב בשמינית גמר הקונפרנס ליג נגמרו, והאצטדיון בפיראוס יהיה מלא מחר (חמישי, 19:45, ספורט2) בכ-33 אלף איש (1,500 מתוכם אמורים להיות אוהדי מכבי תל אביב).

לפי התקשורת היוונית, הקשר ההתקפי קוסטס פורטוניס שקיבל מנוחה בתחילת השבוע אמור לחזור להרכב של קבוצת הפאר האדומה, בעוד המאמן חוסה לואיס מנדיליבאר שביצע שינויים במשחק הליגה האחרון מול וולוס צפוי להעלות את אותם 11 שניצחו את פרנצווארוש 0:1 והעלו את אולימפיאקוס למעמד שמינית הגמר. "הוא לא חשף את כל הקלפים שלו מול וולוס, כי ידע שרובי קין עוקב", נכתב ביוון.

ב"גאזטה" ניתחו את היריבה הצהובה, והקדישו את רוב תשומת הלב לערן זהבי. "כל מה שקורה במכבי תל אביב סובב סביבו, וכך יהיה גם מחר", נכתב. "הוא כנראה החלוץ הכי חשוב בתולדות מדינת ישראל. גם אולימפיאקוס מכירה אותה היטב, כי פגשה אותו, ספגה ממנו וניסתה לצרף אותו".

ערן זהבי מכבי תל אביב. אריאל שלום
כל העיניים עליו. זהבי/אריאל שלום

מחוץ לזהבי, נטען כי "מאז שמילסון חזר, מכבי תל אביב שוב על הסוס. הוא יכול להיות השחקן הכי מסוכן בהתקפה. גם דור פרץ שחקן חשוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully