וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן שוב חוגגת: "מקווים שזו תהיה נקודת המפנה בעונה"

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 7:00

קיין המשיך לשבור שיאים ("מבחינה אישית זו עונה טובה, קבוצתית צריך עוד להשתפר"), טוכל סבל מפציעה מוזרה וסוף סוף קיבל גיבוי ("רוצים אותו עד סוף העונה") וגם מולר יודע: "יש לנו בעיות על המגרש - אבל הפעם זה נראה טוב"

דריבל, 5.3/עריכת וידאו: נועה לוי

33 שערים ב-33 משחקים: זה המאזן של הארי קיין, שכבש אמש (שלישי) צמד ושלח את באיירן מינכן לרבע גמר האלופות עם 0:3 חלק על לאציו במשחק הגומלין בשמינית הגמר. אחרי ההפסד 1:0 ברומא, באיירן היתה זקוקה ל"מושיע" שלה וקיבלה אותו בגדול. קיין דחק פעמיים מקרוב ונעזר בשער נוסף של מולר בדרך לרבע הגמר. מי שעוד רשם ציון דרך מרשים במשחק הזה הוא מנואל נוייר, שהשתווה לאיקר קסיאס עם הכי הרבה רשתות נקיות בהיסטוריה של המפעל (57 ב-136 משחקים). קסיאס אגב, עשה רשם את אותה כמות אבל ב-177 משחקים ובמקום השלישי נמצא שוער אגדי אחר - ג'אנלואיג'י בופון כמובן שעשה זאת 52 פעמים.

הארי קיין באיירן מינכן. רויטרס
עונה רעה לבאיירן, אבל מופלאה שלו. הארי קיין/רויטרס

תומאס טוכל דידה על רגלו לאחר המשחק וכשנשאל על כך לאחר המשחק, הוא ענה: "בעטתי בקופסא במהלך נאום המוטיבציה שלי בחדר ההלבשה ונפצעתי בבוהן. אני לא חושב שאני יכול להוריד את הנעל. בקבוצה לא הבינו למה אני יושב כמעט 90 דקות". על המשחק עצמו אמר: "הצלחנו להישאר ממוקדים למשך 90 הדקות, לא עשינו דברים משוגעים. בסיום זה נראה קצת יותר קל ממה שזה היה באמת".

המאמן זכה לשם שינוי לגיבוי מהנשיא הרברט היינר, שאמר: "תומאס מאמן מצוין. כמובן שאם היינו מודחים זה היה מצב מצער, אבל הוא ממוקד מאוד ויש בהירות כרגע במועדון. כולם יודעים איפה הם עומדים. אנחנו רוצים לסיים את העונה איתו".

"זה היה לילה מושלם שלנו. משחק גדול", אמר הארי קיין שנבחר לאיש המשחק, "היינו בפיגור של 1:0 מהמשחק הראשון וזה היה רגע גדול בעונה שלנו. השערים שלי? בגול הראשון פשוט הייתי ברחבה, בגול השני לקחתי את הזמן בסיומת. אנחנו עובדים על זה כל השבוע. אני מקווה שזו תהיה נקודת המפנה בעונה שלנו. אם נשחק ככה ביתר המשחקים, ננצח. כחלוץ אני נשפט לפי שערים ובישולים ואני שמח שעזרתי לקבוצה. מבחינה אישית זו עונה טובה, אבל מבחינה קבוצתית ברור שצריך להשתפר".

"אנחנו רוצים להינות קצת מההרגשה הזו", אמר תומאס מולר כובש השער השני, "לא משנה מה נכתב בעיתונים היום או אתמול. הקבוצה היתה ראויה לניצחון הזה. אנחנו לא כאלו מבולגנים. יש לנו בעיות על המגרש, זה נכון - אבל היום הכול היה טוב".

אריק דאייר הוסיף: "ידענו שזה משחק חשוב מאוד, והתמודדנו איתו היטב. יש עוד דרך ארוכה והכל אפשרי בליגת האלופות. אנחנו נלהבים לקראת רבע הגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully