וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך: "אמרתי לשחקנים שננצח". רוני לוי: "באנו בלי תשוקה"

מאמן מכבי פתח תקוה התייחס להרכב המשני ב-0:3: "לא חששתי, תיקנו את הטעויות". מאמן הפועל חיפה: "גם אני הייתי צועק ושורק בוז אם הייתי אוהד"

תקציר ה-0:3 של מכבי פתח תקוה על הפועל חיפה בשמינית גמר גביע המדינה/ספורט1

מכבי פתח תקוה המשיכה את המסורת שלה מהשנים האחרונות ברבעי גמר הגביע עם העפלה שלישית ברציפות, אחרי שהביסה הערב (שלישי) בחוץ 0:3 את הפועל חיפה. סאליו גינדו, לירן חזן הצעיר בשער נהדר ומאור לוי בתוספת הזמן כבשו לזכות האורחת, שכעת תתפנה להיערך לדרבי בשבת בצהריים מול הפועל פתח תקוה. הפועל חיפה תיאבק על הכרטיס לאירופה רק דרך הליגה.

המאמן המנצח רן קוז'וך סיכם: "אחרי המשחק שעברנו נגד מכבי תל אביב, דיברנו על זה שאנחנו צריכים להיות שם כל יום, כל היום. וזה נכון לגבי כולם, גם לי באופן אישי. דיברנו על הטעויות שלנו, שמעתי מה אמרו על תכנית משחק ופילוסופיה, עשו כותרות. טעינו מול מכבי תל אביב ושילמנו ביוקר. היום החבר'ה באו מאוד מחויבים ומאוד מדויקים. חלק מהשחקנים שלא שיחקו היה בגלל אילוצים, אבל כל מי שנמצא בסגל שלי מבחינתי הוא שחקן הרכב. לא רק שלא חששתי, אמרתי בחדר ההלבשה שננצח את המשחק. ברבע הגמר? אני רוצה לקבל את זו שתפסיד לי".

על לירן חזן: "הוא הראה גם נגד יבנה וגם היום שהוא שם, ילד מאוד מוכשר שעובד קשה ומבחינתי זה מספיק. מכאן זה שלו. המבחן שלו יהיה עכשיו".

הקפטן מוחמד הינדי הוסיף: "תחושה נפלאה, באנו בגישה אחרת אחרי מכבי תל אביב ועלינו שלב. מקווה שזה יימשך. חטפנו מכה, אבל מכה חד פעמית. רן בימים האחרונים הכין אותנו טוב להפועל חיפה, באנו ושינינו את הגישה. לחלום על הגביע? יש לנו דרבי מול הפועל פתח תקוה שהוא יותר חשוב מהמשחק היום.

רן קוז'וך מאמן מכבי פתח תקוה עם מוחמד הינדי. מאור אלקסלסי
"ברבע הגמר? אני רוצה לקבל את זו שתפסיד לי". רן קוז'וך עם מוחמד הינדי/מאור אלקסלסי

רוני לוי, שסימן את הגביע כמטרה ושמע בוז מאוהדי הפועל חיפה בסיום: "אם הייתי אוהד, גם אני הייתי שורק בוז וצועק ומתעצבן היום. באנו בלי תשוקה למשחק. גביע המדינה זה מפעל מיוחד והייתה חסרה הרוח והמוטיבציה. ברגע שאין את הדבר הבסיסי הזה, שום דבר לא מתקיים. נפלנו ממכבי פתח תקוה בכל הפרמטרים. אמרתי לשחקנים שלא ייתכן שנופיע ככה למשחק כל כך חשוב. הכול היה לא מספיק. נצטרך להרים את עצמנו, זה לא מקובל. יכול להיות שטעיתי בהרכב, אבל בשבת קורקה נכנס טוב. חשבתי שהוא יותר אגרסיבי ויתאים כאן. מגיעה מילה טובה למכבי פתח תקוה, הם באו חדים ואינטנסיביים. הסגנון שלי בורח לנו כבר כמה מחזורים, אולי זה בגלל הרוגע בטבלה. אולי השחקנים חיים באשליה שאנחנו קצת יותר ממה שאנחנו".

על השיפוט של רועי ריינשרייבר: "הוא יכול לשרוק מה שהוא רוצה, אבל לא יכול להיות שינהל איתי דיאלוג וישלוף לי כרטיס צהוב".

הקפטן דור מלול: "תחושות לא טובות, זה לא כיף. לא לזה ציפינו, זו לא היכולת שלנו העונה. חבל מאוד, האוהדים שילמו כסף לראות אותנו עוברים שלב ולא הצגנו את היכולת הראויה. זה אחד המשחקים הפחות טובים שלנו העונה, אבל מאז הדרבי אנחנו לא מציגים יכולת טובה כמו ברוב העונה. יש חוסרים, אבל זה לא אמור להשפיע ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully