וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינו זוארץ: "לא התכוונו שיירדו נקודות לכל הקבוצות בצורה כזו"

יו"ר ההתאחדות הסביר ב-103FM את ההחלטה להצטרף לערעורי מכבי חיפה ובית"ר ירושלים: "לא לזה התכוונו, אבל אני באמת מאמין שזו הדרך הנכונה להוביל שינוי"

דריבל, 5.3/עריכת וידאו: נועה לוי

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל הפחית היום (שלישי) נקודה נוספת ממאזנה של מכבי חיפה, אחרי שהאלופה הורשעה בסעיף של 'התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות' בדרבי שהתקיים בחודש שעבר. כל זאת התרחש יממה אחרי שגם נקודה חמישית הופחתה העונה ממאזנה של בית"ר ירושלים. אחרי האירועים האחרונים, ההתאחדות לכדורגל הודיעה שתצטרף לערעור המועדונים ומסתמן כי הנקודות יושבו לשתיים.

מי שהסביר את החלטת ההתאחדות ודיבר בהרחבה על נושא השינוי בבתי הדין הוא שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל שהתראיין הערב בתוכנית הספורט ב-103FM.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ. מאור אלקסלסי
"לא התכוונו שיירדו נקודות לכל הקבוצות בצורה כזאת". זוארץ/מאור אלקסלסי

"אף אחד מאיתנו לא רוצה שתוצאות ייקבעו בשולחן הירוק ולא במגרש הירוק, אבל לצערנו אנחנו עומדים כרגע בחבלי לידה בשינויים שביצענו ואנחנו מרגישים אותם. אני מקווה שהדברים ישתנו בצורה טובה ונכונה לטובת הספורט, לטובת הכדורגל", אמר זוארץ.

"הפחתת נקודות הייתה גם בשנים הקודמות, יש קבוצות שירדו ליגה על הפחתת נקודות, אלה דברים שהיו, לא משהו שנגענו. אנחנו צמצמנו את האופציה להפחית נקודות ומה שעוד רצינו זה לשנות את מנעד הענישה. אמרנו, 'לא עוד משחקים ללא קהל, לא עוד משחקי רדיוס ולא עוד סגירת יציעים'. שמענו את רחשי הציבור, את הקהל, את התקשורת שצועקים השכם וערב 'הפסיקו את הענישה הקולקטיבית', אז הלכנו לכיוון הזה. אמרתי, 'אני לא מאמין במשחקים ללא קהל'. קרה שבשינוי התקנון שעשינו היו עונשים על תנאי והיו שם הפחתת נקודות. לא לזה התכוונו, לא לזה פיללנו, לא את זה אנחנו רוצים ולכן הקבוצות מערערות וההתאחדות גם מצטרפת לערעור שלהן כי באמת לא לזה התכוונו. לא התכוונו שיירדו נקודות לכל הקבוצות בצורה כזאת".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

לשאלה מה הייתה מטרת השינוי, אמר זוארץ: "אנחנו מצפים שעם השינוי בענישה, האלימות תפחת. בסוף זה מה שאנחנו רוצים. אני מאמין שאנחנו בדרך הנכונה דרך אגב. אם תסתכל אחורה, לחמישה שבועות האחרונים, מכבי תל אביב למשל לא הגיעה פעם אחת לבית הדין, מכבי חיפה הולך ויורד, בית"ר ירושלים הולך ויורד".

לסיכום אמר יו"ר ההתאחדות: "אנחנו רואים ירידה חדה בהגעה לבתי הדין בעקבות פירוטכניקה, ירידה אדירה בקריאות גזעניות בעקבות הענישה החדשה שעשינו. אנחנו צריכים קצת סבלנות ואורך רוח, אנחנו סך הכול כחודשיים אחרי השינויים. צריך להבין אותם, צריך להפנים אותם, צריך לעכל ולעבד אותם בצורה טובה. אני באמת מאמין שזו הדרך הנכונה להוביל את זה שבסוף יהיה לנו נעים להגיע, אנחנו לא נשמע קריאות גזעניות, אנחנו לא נראה אבוקות ולא נראה פירוטכניקה שהיא אסורה בחוק", הבהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully