וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הביסה 80:99 את בני הרצליה, שיא אסיסטים לטימור

הגארד חילק 16 אסיסטים בניצחון שהחזיר את האדומים לפסגה. הורד קלע 22 וקאמינגס 18, האנאס ערך בכורה. האורחת בעיקר צלפה מחוץ לקשת עד שהמארחת ברחה. מכבי רמת גן גברה 78:86 על הפועל באר שבע והבטיחה את מקומה ברבע גמר הגביע

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.3/ספורט1

משחקי ההשלמה בליגת העל בכדורסל נמשכו הערב (שלישי), כאשר הפועל תל אביב שבה לפסגה לפחות זמנית עם 80:99 על בני הרצליה. במשחק שנערך במקביל, מכבי רמת גן גברה בזיסמן 78:86 על הפועל באר שבע ומאמנה החדש אורן אהרוני.

הפועל תל אביב - בני הרצליה 80:99

הרצף השלילי של דני פרנקו ושחקניו נקטע במוצאי שבת עם הניצחון על הפועל חולון, משחק בו קלעו האדומים 90 נקודות. היום, במשחק צמרת נוסף, הם קלעו 99 נקודות ולפחות זמנית שבו לפסגת ליגת העל. בר טימור הצטיין עם 16 אסיסטים ובכך השווה את שיאו האישי ואת שיא המועדון, ג'יילן הורד קלע 22 נקודות ו-18 היו לוויל קאמינגס, שביחד עם תומר גינת שנעצר על 15 נקודות הריצו את האדומים לניצחון המשכנע.

בהפועל תל אביב ערך הופעת בכורה דאסטי האנאס, מה שיצר עבירה תקנונית - הפועל תל אביב רשמה למשחק חמישה ישראלים בלבד, בניגוד לתקנון, והודתה בטעות עוד תוך כדי המשחק: "טעות בתום לב בפרשנות התקנון הובילה לאי רישומו של ישראלי שישי. אנו מכירים בטעות ומצרים עליה". הפועל תל אביב רשמה שישה ישראלים וחמישה זרים בטופס, אבל מאחר שדאסטי האנאס הוא מתאזרח חדש, הוא לא נחשב לצורך הספירה.

ובחזרה למשחק. ההתחלה עוד הייתה צמודה בזכות מטח שלשות של האורחים, בעיקר מידי טיילר סטון (21 נקודות, 6 מ-9 לשלוש) ופרדי בורדיון שקלע 4 שלשות מ-5 ניסיונות, אבל במחצית השנייה הכדורים כבר פחות נכנסו ולמרות 15 שלשות בסך הכל מ-29 זריקות, נכנעו. מרכוס קאר קלע 20 נקודות, אבל זה היה בעיקר בגארבז' טיים כאשר החבורה של דן שמיר רדפה אחרי זו של דני פרנקו. בעקבות ההפסד בני הרצליה תתחיל את דרכה בשמינית גמר גביע המדינה.

ג'יילן הורד, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
הקשה מאוד על הרצליה בצבע. הורד/דני מרון

סטטיסטיקה

הפועל תל אביב: הורד 22 (6-10 מהשדה, 10-12 מהקו), קאמינגס 18 (7-13 מהשדה), גינת 15, טימור 12 (16 אסיסטים), הנאס (3-5 מהשדה) והולנד (3-7 לשלוש, 3 חטיפות) 9 כ"א, אנגולה (10 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 3 חסימות) ואלכסנדר 6 כ"א, רבינוביץ' 2. כן שותף: שטרנברג.

בני הרצליה: סטון 21 (6-9 לשלוש), קאר 20, בורדיון 12 (4-5 לשלוש), לינץ' 9, בורג 8, כהן 5, מור יוסף 3, וורקמן 2. כן שותפו: בנקס וזצ'ביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
טיילר סטון, שחקן בני הרצליה. דני מרון
השלשות השאירו את הרצליה קרובה בפתיחה. סטון/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1

הפועל תל אביב עלתה בחמישייה עם וויל קאמינגס, בר טימור, בראיין אנגולה, תומר גינת וג'יילן הורד, מנגד עלתה בני הרצליה עם מרכוס קאר, אדריאן בנקס, פרדריק בורדיון, טיילר סטון ורג'י לינץ'. הורד היה הראשון לקלוע, אבל סטון עם שתי שלשות רצופות העלה את האורחת ל-2:6. גינת עם חמש נקודות רצופות הפך ל-6:7 ובורדיון עם השלשה השלישית של הרצליה בפחות מארבע דקות איזן ל-9:9. הנדנדה נמשכה עם שלשה נוספת של בורדיון, אך הורד וגינת הפכו ל-14:16 ושמיר לקח פסק זמן, אחריו סטון קלע את השלשה השלישית שלו וצימק ל-20:19. גינת וקאמינגס יצאו לריצת 0:7, אבל שלשה נוספת של האורחת, השישית ברבע והראשונה מידי בורג, הורידה את ההפרש ל-26:22 בסיום הרבע.

רבע 2

השלשה הראשונה של האדומים במשחק הגיעה כמעט דקה וחצי בתוך הרבע השני, אז הולנד צלף והגדיל את היתרון ל-24:31, אך סטון המשיך להפגיז ממרחק ועם שתי שלשות רצופות הוריד את ההפרש לנקודה בלבד - הוא כבר עם חמש שלשות מתוך שמונה שקלעה הרצליה. הריצה של האורחת נמשכה ולינץ' השווה ל-32:32, אך טימור במהרה השיב את המקומיים ליתרון 32:39 עם חמש נקודות ואסיסט להורד. מטח השלשות של הרצליה נמשך, אבל קאמינגס עם הסל האחרון ברבע קבע 40:47 להפועל תל אביב בהפסקה.

בר טימור, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
נכנס לעניינים והריץ את הפועל תל אביב. טימור/דני מרון

רבע 3

סטון המשיך להפגיז מהשלוש וקבע 49:43 בדקה השנייה, אלא שאז אנגולה דייק גם כן מחוץ לקשת, גינת והורד חגגו בצבע והמארחת ברחה ליתרון השיא שלה, 45:59 תוך שלוש דקות וחצי ברבע. שמיר לקח פסק זמן ולאחריו סטון ויתר על שלשה וסיפק אסיסט ללינץ' שסחט סל ועבירה והשלים מהלך של שלוש נקודות, אלא שטימור והורד לא נתנו לאורחת להתקרב. קאר הצטרף לרשימת קלעי השלשות והוסיף ליי-אפ כדי להשלים חמש נקודות רצופות שלו, אבל קאמינגס מהעונשין והולנד שנותר לבדו בפינה ודייק ממרחק העלו את האדומים ל-52:69. בעוד רצף השלשות של הרצליה נעצר כמעט לחלוטין, הולנד עם שלשה משלו קבע 61:77 בסיום הרבע.

רבע 4

קאר היה הראשון לקלוע ברבע, אבל אחרי שצימק ל-77:63, הרצליה לא קלעה במשך שלוש דקות והפועל תל אביב ניצלה זאת כדי לברוח ליתרון שיא, כשהאנאס דייק מהשלוש ועם הנקודות הראשונות שלו בהפועל תל אביב קבע 63:87. קאר המשיך להיות המוציא לפועל של הרצליה בגארבז' טיים והגיע ל-20 נקודות במשחק, אבל לא נגס באופן משמעותי ביתרון 20 הנקודות של הפועל תל אביב. טימור הגיע ל-16 אסיסטים וכך השווה את שיאו האישי וגם את שיא המועדון, הפועל תל אביב ניצחה 80:99 מרשים.

איתי מושקוביץ, מכבי עירוני רמת גן. ברני ארדוב
עוד הופעה טובה ברמת גן. מושקוביץ/ברני ארדוב

מכבי רמת גן - הפועל באר שבע 78:86

מכבי רמת גן ממשיכה בעונה הנהדרת שלה והערב עשתה עם זאת עם ניצחון שהבטיח לה את המקום השלישי בסיום הרבע הראשון, משמע שגם את הכרטיס לרבע גמר גביע המדינה.

המחצית הראשונה עוד הייתה צמודה והסתיימה בפיגור 39:38 של המקומיים, אבל המהפך הושלם ברבע השלישי בהובלת ג'יי.פי טוקוטו שקלע 20 נקודות, קנדל מקולום שתרם 14 ואיתי מושקוביץ סיפק עוד הופעה טובה עם 12 נקודות ב-20 דקות. גרנט שרפילד עם 29 נקודות מנגד הצטיין בבאר שבע וגם ג'קינן גאנט (18) ונטע סגל (10) קלעו בספרות כפולות, אבל היו היחידים בקבוצה שחצו את רף 7 הנקודות וכך הגיעה הנפילה במחצית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully