וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולאנד: "יבקרו אותי אחרי כל החמצה. בקופנהאגן לא רצו אותי"

כוכב מנצ'סטר סיטי במסיבת העיתונאים לקראת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות: "אמשיך להחמיץ ואמשיך להבקיע". גווארדיולה יבצע שינויים רבים בהרכב לאור ה-1:3 בדנמרק?

תקציר: מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד 1:3/ספורט1

מנצ'סטר סיטי ניצחה לפני שלושה שבועות 1:3 בקופנהאגן והיא עם רגל וחצי ברבע גמר ליגת האלופות. ובכל זאת, כדי להשלים את המשימה ולעשות צעד נוסף במסע להגנה על התואר, יהיה עליה לעבור בהצלחה גם את הגומלין מול אלופת דנמרק (רביעי, 22:00).

ארלינג הולאנד, שהבקיע שישה שערים ב-180 הדקות האחרונות שלו על הדשא, דווקא לא כבש ב-1:3 בדנמרק, משחק בו קווין דה בראונה הבקיע בפתיחה, המקומיים השוו משער של מגנוס מאטסון ועוד לפני ההפסקה ברנרדו סילבה קבע 1:2 ואת תוצאת המשחק חתם פיל פודן בתוספת הזמן (90+2), שניהם מבישולים של .

שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד. Michael Regan, GettyImages
אמשיך להחמיץ, וגם אמשיך להבקיע". ארינג הולאנד/GettyImages, Michael Regan

במסיבת העיתונאים לקראת המפגש עם הדנים נכח הולאנד, שבעברו נבחן בקופנהאגן, לפני שחתם במולדה הנורבגית: "היו אנשים במועדון שרצו לצרף אותי, אבל לא כולם היו בעד ולכן זה לא קרה. לצערם...", אמר החלוץ והוסיף, "אני מאושר במנצ'סטר סיטי, מאוד מרוצה מהאנשים ובמיוחד מהמנג'ר, מההנהלה, כולם אנשים מדהימים. אני לא יודע מה יהיה בעתיד, אבל אתם יכולים לכתוב שכרגע טוב לי מאוד".

הולאנד נשאל גם על החמצת הענק הדרבי נגד מנצ'סטר יונייטד שלשום - משחק בסיומו הצליח למצוא את הרשת וקבע 1:3 בסיום: "אנשים אומרים שאני טוב בלהבקיע שערים, אבל אני גם חתום על ההחמצה הכי גדולה בעולם, כך שאני יכול להשתפר. החמצתי הרבה מצבים ואמשיך להחמיץ, כמו שאמשיך להבקיע שערים. יבקרו אותי אחרי כל החמצה, אבל האם אני צריך לחשוב על זה? ממש לא".

כידוע, בפרמיירליג מנצ'סטר סיטי נמצאת במרדף אחרי ליברפול שמובילה עליה בנקודה, אבל ביום ראשון הקבוצות ייפגשו באנפילד למשחק העונה ולא מן הנמנע שגווארדיולה יבצע מספר שינויים בהרכב בשל כך, כדי לשמור על כוכביו למשחק הגורלי. מעבר לכך צפוי לעמוד לרשותו סגל מלא, להוציא את ג'ק גריליש וז'רמי דוקו שבספק אחרי שנעדר מהאימון המסכם.

קופנהאגן הייתה בפגרת חורף ארוכה ולמעשה המשחק הרשמי הראשון שלה היה ב-3:1 למנצ'סטר סיטי. מאז היא ניצחה את סילקבורג וביום שישי הפסידה בליגה למיטיולן במשחק העונה, ירדה למקום השלישי ומפגרת בשלוש נקודות אחר המוליכה שלה נכנעה בסוף השבוע.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הרכבים משוערים

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, מנואל אקנג'י, רובן דיאס, יושקו גברדיול, קייל ווקר, רודרי, מתאו קובאצ'יץ', ז'רמי מתאוס נונס, חוליאן אלברס, פיל פודן, ארלינג הולאנד.

פ.צ. קופנהאגן: קמיל גרבארה, דניס ואברו, סקוט מקנה, קווין דיקס, אליאס ילרט, מגנוס מאטסון, דיוגו גונסאלבש, רסמוס פאלק, מוחמד אליונוסי, ג'ורדן לארסון, אליאס אצ'ורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully