וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיוחד עכשיו: מקומו של הספורט ככלי שיקומי

ספורטאיות וספורטאי עמותת איל"ן משתתפים במיזם, במסגרתו הם מבקרים במרכזים רפואיים פצועים אשר נפגעו במלחמה הקשה, במטרה לעודד את רוחם ולשתף בדרכם הספורטיבית אשר מסייעת גם להם בשיקום.

אראל הלוי פרל. יחצ,
אראל הלוי פרל/יחצ

ספורטאיות וספורטאי עמותת איל"ן, הפועלת לאפשר לצעירים ובוגרים עם מוגבלות פיזית חיים איכותיים ומשמעותיים, משתתפים במיזם במסגרתו הם נודדים בין מחלקות שיקום במרכזים רפואיים שונים בכל רחבי הארץ ופוגשים פצועים - חיילים ואזרחים אשר נפגעו בלחימה הקשה וכתוצאה מכך חייהם השתנו באופן דרמטי. זאת במטרה לעודד את רוחם ולשמש עבורם דוגמא והשראה לעיסוק בספורט ככלי תרפויטי ושיקומי.

השבוע, השחיינית הפראלימפית עטורת המדליות וההישגים המרשימים- אראל הלוי, נפגשה עם מאושפזי מחלקת השיקום במרכז הרפואי בני ציון בחיפה. אראל, אמא חדשה לרון ,8 חודשים, עובדת במשרה מלאה בחברת ביוטק, שיתפה בסיפורה האישי שהחל בגיל 11 כשחלתה בטרנסוורס מיאליטיס, מחלה אשר הותירה אותה עם מגבלה פיזית, ובמסע שעברה מהשיקום ועד לשיא הקריירה כספורטאית בהשתתפותה במשחקים הפראלימפיים.
הרצאתה של אראל, "לקחת את עצמך בידיים", מילאה את הנוכחים במחלקת השיקום ברוח של תקווה ואופטימיות באמצעות המסרים החזקים של עבודה קשה והתמדה, צמיחה מתוך קושי ומציאת הדרך מחדש.

מנכ"לית איל"ן, אל"מ במיל. אורית אילון פרידמן: "אנו מלאי הערכה על האחווה וההתגייסות של הספורטאיות והספורטאים הפראלימפיים לליווי פצועי-מלחמה. זו תמיכה מוראלית ופיזית חשובה ומרגשת מאין כמוה ואנו כולנו באיל"ן נמשיך לתמוך ולקדם את תחום השיקום הפיזי בהיבטיו השונים, תחום כה נדרש בטח בעת הנוכחית".

ב-18.03.24 יום שני, יתקיים יום ההתרמה הארצי לעמותת איל"ן, במסגרתו תלמידים מבתי-הספר התיכוניים ייצאו להתרים מדלת לדלת עבור ילדים ובוגרים עם מגבלה פיזית. בעקבות המלחמה הקשה, ההתרמות הפיזיות בבתי הספר לא יתקיימו באזורים שונים בדרום הארץ ובצפונה. איל"ן פועלת במטרה לקדם ולפתח שירותים מותאמים להווה ולעתיד, לצעירים ובוגרים עם מוגבלויות, ולאנשים אשר עברו אירוע משנה חיים כגון פגיעה/ פציעה או מחלה, בהמשך תהליך השיקום לו הם זקוקים ולליווי הוליסטי מחוץ למרכזים הרפואיים.

דרכים לתרומה: אתר איל"ן ובאפליקציית PayBox או בטלפון 03-5248141

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully