וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה לא מתכנן ביצועים כאלה". רובי קין נזכר בשער האהוב עליו

ב-BBC כתבו: "פלא בהתהוות", ב"גרדיאן" ציינו: "ביצוע וירטואוזי". בדיוק לפני 18 שנה רובי קין הבריק בלונדון, צפו בביצוע

השער של רובי קין במדי טוטנהאם נגד בלקבורן ב-2006/.

רובי קין כבש 122 שערים במדי טוטנהאם, בשנים בהן היה אחד החלוצים הבולטים בפרמיירליג. היו שם כיבושים גדולים, שלושערים וכו', אבל רק שער אחד היה החביב עליו מכולם. והיום (שלישי) מלאו לו 18 שנה.

התאריך היה 5 במרץ 2006 והמחזור בפרמיירליג היה ה-28. טוטנהאם אירחה את בלקבורן במטרה להתרחק מארסנל במאבק על המקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות. התרנגולים עשו את העבודה עם ניצחון 2:3 וקין כבש צמד. הרגע הגדול הגיע מוקדם - כבר בדקה התשיעית.

"השער הראשון של קין היה פלא בהתהוות", כתבו ב-BBC, "הוא היה עם הגב לשער ונשמר צמוד על ידי רובי סבאג'. למרות שהוא היה בעמדה לא מבטיחה, הוא הקפיץ מעל סבאג' בנונשלנטיות, התחמק מאנדי טוד עם במיומנות והכניע את השוער ברד פרידל".

ב"גרדיאן" הוסיפו: "הקוון טעה וכדור החוץ היה צריך להיות זכות בלקבורן, אבל זה לא מוריד מהביצוע הווירטואוזי של קין בדקה התשיעית".

ב-2015 קין התראיין לאתר הרשמי של התרנגולים וסיפר: "זה השער האהוב עלי במדי טוטנהאם. הכדור יצא לחוץ, מידו אסף אותו מהר ושלח אליי. ראיתי את רובי סבאג' מתקרב לכיווני הדבר היחיד שיכולתי לעשות זה 'להסיע' אותו מעליו. אתה לא מתכנן דברים כאלה - הם פשוט קורים. הייתי חייב לעשות את זה ככה, וזה עבד".

צפו בשער של רובי קין

השער של רובי קין במדי טוטנהאם נגד בלקבורן ב-2006/.
רובי קין ושחקני טוטנהאם ב-2006. Phil Cole, GettyImages
קין והחברים חוגגים נגד בלקבורן ב-2006/GettyImages, Phil Cole

בעמוד הרשמי של הפרמיירליג, ב"שער היום" - שם מזכירים מדי יום כיבוש ממשחק עבר בפרמיירליג - הזכירו את הביצוע של קין לפני כמה שנים וכתבו: "המיומנות של קין גרמה לבלקבורן להיות בהלם".

הסיום על אותה עונה אגב, היה עגום מאוד עבור קין וטוטנהאם. התרנגולים נכנסו למחזור האחרון ביתרון נקודה על פני ארסנל שבמקום החמישי, אבל הפסידו 2:1 לווסטהאם. התותחנים גברו 2:4 על וויגאן, עברו את היריבה המרה בטבלה ואספו את הכרטיס לליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully