וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נגד מכבי חיפה זה הצ'אנס האחרון" של החבר של פודגוראנו ושואו

אמבלה אנזולה צפוי לפתוח בעיצומה של עונה מאכזבת בפיורנטינה. באיטליה מזהירים: "אסור לזלזל בחיפה, צריך ללמוד אותה לעומק"

תקציר: פיורנטינה - לאציו 1:2/ספורט1

פיורנטינה מאיצה את ההכנות למשחק החוץ שלה נגד מכבי חיפה בבודפשט ביום חמישי (22:00, ספורט1), הראשון מבין שניים בשמינית גמר הקונפרנס ליג.

לוקאס מרטינס קווארטה שפספס שני משחקים בגלל אבנים בכליות, חזר אמש לאימונים ויעמוד לרשותו של וינצ'נזו איטליאנו ביום חמישי. ארתור שנפצע ב-0:0 נגד טורינו והוחלף במחצית, הוגדר אמש "בספק", אבל באיטליה מעריכים שהוא יהיה כשיר.

חלק גדול מהכותרות באתרים שמסקרים את הוויולה הוקדש ביממה האחרונה לאמבלה אנזולה. החלוץ האנגולי נרכש בקיץ מספציה תמורת כ-12.5 מיליון יורו, אבל לא מספק את הסחורה - עד כדי כך שבינואר פיורנטינה צירפה את אנדראה בלוטי כדי שיהיה לה חלוץ מוביל אחר.

אנזולה שכבש העונה רק שני שערים בליגה, הפך לשחקן ספסל שמלקט דקות פה ושם, אבל הכתבים שמסקרים את פיורנטינה תמימי דעים כרגע שהוא יפתח נגד מכבי חיפה כדי שבלוטי ינוח לקראת משחק הבית נגד רומא ביום ראשון.

"ההזדמנות האחרונה של אנזולה", כתבו באחד האתרים בהתייחס למשחק נגד האלופה הישראלית, "הוא אמור לפתוח נגד מכבי חיפה בקונפרנס ליג, אבל זה הצ'אנס האחרון שלו".

במכבי חיפה אגב, יש שני שחקנים שמכירים טוב מאוד את החלוץ בן ה-27, שבעונה שעברה כבש 13 שערי סרייה A. סוף פודגוראנו שיחק איתו בספציה ושואו שיתף איתו פעולה בנבחרת אנגולה.

שחקן פיורנטינה, אמבלה אנזולה. Gabriele Maltinti, GettyImages
נרכש תמורת כ-12.5 מיליון יורו וחווה עונה לא טובה. אנזולה/GettyImages, Gabriele Maltinti

בינתיים באיטליה לא מזלזלים במכבי חיפה, אבל מדגישים שפיורנטינה פייבוריטית ברורה - בין היתר בגלל שהירוקים יארחו מחוץ לביתם.

באתר fiorentina.it כתבו: "אסור לזלזל במכבי חיפה. זו קבוצה שצריך ללמוד לעומק, שצריך לכבד. יחד עם זאת, לפיורנטינה יש יתרון איכותי גדול והיא תהיה חייבת להראות את זה גם על המגרש".

ב"גאזטה דלו ספורט" כתבו כבר אתמול: "מבין האיטלקיות שעדיין משחקות באירופה, פיורנטינה קיבלה את ההגרלה הכי נוחה. מכבי חיפה לא רשאית לארח באצטדיון הלוהט שלה, שבו היא הורידה את יובנטוס על הברכיים בעונה שעברה וזה דבר חיובי בשביל הוויולה. הסכנה הכי גדולה לפיורנטינה היא פיורנטינה עצמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully