וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט בספק לחמישי. ניבו: "לישראלים תפקיד חשוב, מאתגר בלעדיהם"

5.3.2024 / 7:25

הרכז שהחמיץ את אילת עלול להצטרף לסורקין ולהיעדר גם מול ז'לגיריס. ניבו שוב כיכב: "מצאנו את הדרך". ההנהלה תכריע בנוגע למתווה הפיצויים למנויים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.3/ספורט1

מכבי תל אביב חזרה אמש (שני) לפחות ל-24 שעות לראשות טבלת ליגת העל בזכות ניצחון חוץ 70:85 על הפועל אילת. החבורה של עודד קטש רשמה את ניצחון הליגה התשיעי ברציפות שלה ועלתה למאזן של 12 ניצחונות מול שלושה הפסדים.

מכבי הופיעה למשחק עם שמונה שחקנים בלבד, אחרי שתמיר בלאט סבל מכאבים בברכו במהלך האימון המסכם למשחק והצטרף לרומן סורקין הפצוע, והוא בספק למשחק נגד ז'לגיריס קובנה בחמישי. למרות החיסרון, השליטה של הצהובים במשחק לא הוטלה בספק מאמצע המחצית הראשונה, כשמכבי שולטת לחלוטין מתחת לסלים עם 19 נקודות ו-10 ריבאונדים של ג'וש ניבו ו-18 נקודות ו-9 ריבאונדים של חסיאל ריברו.

"אני משתדל להגיע מרוכז ולשחק הכי חזק שאני יכול", אמר ניבו, "אני מנסה לעשות את העבודה שלי בצורה הכי טובה שיש ואני חושב שזה עבד הערב. זה היה מאתגר בלי כמה מהשחקנים הישראלים שלנו בסגל, יש להם תפקיד חשוב בקבוצה. זה היה קשה, אבל מצאנו את הדרך והשגנו את הניצחון".

ג'וש ניבו, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
העוגן של קטש. ניבו/ברני ארדוב

ווייד בולדווין, ג'יימס ווב ואנטוניוס קליבלנד שלא התלבשו למשחק אמש יתנו לעודד קטש יותר פיתרונות לקראת המשחק החשוב נגד ז'לגיריס קובנה בחמישי, משחק שניצחון בו יקרב את מכבי להבטחת המקום בפליי-אין. במועדון נותנים הרבה כבוד לקבוצה הליטאית, שלמרות שנראה כי איבדה סיכוי ריאלי להיכנס לפלייאוף, נראית טוב יותר מאז מינויו של אנדראה טרינקיירי למאמן. במכבי מחשיבים את המשחק הזה בתור משוכה לא פשוטה.

הנהלת המועדון צפויה להתכנס בקרוב על מנת להכריע בנושא מתווה הפיצוי שיינתן למנויי הקבוצה בעקבות המלחמה והעובדה שמשחקי היורוליג לא נערכו בארץ. במכבי ערכו בתקופה האחרונה סדרה של פגישות בנושא זה, והחלטה צפויה להילקח בקרוב. מכבי תל אביב היא קבוצת הספורט שנפגעה בצורה הכי קשה מבחינה כלכלית בשל המלחמה, לאחר שלפחות 16 משחקי בית של המועדון שוחקו מחוץ לגבולות ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully