וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל כתשה וניפצה שיאים, מיקל ארטטה: "אהבתי את זה"

התותחנים התעללו בשפילד יונייטד, המאמן הרגיע בנוגע לסאקה ומרטינלי, ותיירי הנרי פרגן אבל גם הזהיר: "בלי תואר, אין מה לחגוג"

תקציר ה-0:6 של ארסנל על שפילד יונייטד/ספורט1

ארסנל שמרה הערב (שני) על הסטטוס-קוו בצמרת הליגה האנגלית כשצימקה את הפער מליברפול המוליכה לשתי נקודות בלבד וממנצ'סטר סיטי השנייה לנקודה. התותחנים עשו את זה עם 0:6 אדיר על שפילד יונייטד שקבע כמה שיאים, בראשם הפעם הראשונה בתולדות הפרמיירליג שבה קבוצה מבקיעה לפחות חמישה שערים בשלושה משחקי חוץ רצופים. טרום עידן הפרמיירליג, האחרונה שעשתה את זה בליגה האנגלית הבכירה הייתה ברנלי ב-1961.

* שפילד יונייטד הפכה לראשונה בתולדות הכדורגל האנגלי שסופגת חמישיות (או יותר) בארבעה משחקי בית רצופים, אחרי שזה קרה לה בליגה מול ברייטון ואסטון וילה ובגביע מול ברייטון.

* השער השלישי במשחק, אותו כבש גבריאל מרטינלי, היה ה-300 של ארסנל בליגה בעידן מיקל ארטטה. המאמן עשה את זה ב-161 משחקים, ושלושה מאמנים בלבד נזקקו לפחות משחקים ממנו: פפ גווארדיולה (120), יורגן קלופ (142) ומנואל פלגריני (149).

* התותחנים גם השוו את הריצה הכי טובה שלהם בתקופת ארטטה: שבעה ניצחונות ליגה רצופים, בהם כבשו 31 שערים.

* השער הרביעי, עליו היה חתום קאי האברץ, הוא ה-150,000 בתולדות הליגה האנגלית הבכירה.

* השער השישי של בן וייט היה ה-10,000 של ארסנל בכל הזמנים.

גבריאל מרטינלי שחקן ארסנל פצוע. רויטרס
למרות התמונה, בארסנל אומרים שאין מה לדאוג. גבריאל מרטינלי/רויטרס

ארטטה התגאה בסיום: "אהבתי את זה. אהבתי את הדרך בה שיחקנו הערב. אנחנו צריכים להמשיך לעשות את מה שאנחנו עושים. נחגוג הערב, אבל מחר נתחיל להתמקד בברנטפורד. אנחנו חייבים לנצח אותם, זה הדבר הכי חשוב כרגע".

המאמן הרגיע בנוגע לחילופים: "בוקאיו סאקה יצא במחצית כי הרגיש לא טוב. גם בפציעה של מרטינלי לא מדובר במשהו רציני', רק חתך קל מתיקול".

הקפטן מרטין אודגור, כובש השער הראשון, התייחס לאפשרות לעלות לפסגה ביום שבת, לפני המפגש בין ליברפול למנצ'סטר סיטי בראשון: "כל משחק קריטי עכשיו, אתם רואים את האיכות של הליגה. יש קרב טוב בצמרת וכל משחק חשוב. נקווה להשיג את שלוש הנקודות מול ברנטפורד ונראה מה יהיה".

כוכב העבר תיירי הנרי החמיא: "ארסנל משחקת כרגע בצורה יוצאת דופן. הקבוצה לא ספגה והציגה כובשים שונים, וכל זה כשהיא שומרת על הסגנון שמיקל ארטטה רוצה. אבל אם לא יהיה תואר בסוף, אין כאן מה לחגוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully