וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש נקודות אור אבל אין נקודות: בית"ר ירושלים בלחץ מהרמז ששלח בית הדין

5.3.2024 / 6:17

בית"ר לוחצת ושולטת אבל זה לא שווה שערים ונקודות, ואם ההפסד לבאר שבע לא הספיק - ברקע בין הדין שלקח לה ביום שני נקודה, ואולי עוד שתיים בדרך. למרות הלחץ, יצחקי מבטיח: "נמשיך לשחק ככה גם בפלייאוף התחתון, זה מה שאני מאמין בו"

תקציר: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

בית"ר ירושלים ירדה אמש (שני) בטרנר עם מחמאות אך עם אפס נקודות אחרי ההפסד 1:0 להפועל באר שבע. למעשה, כבר מהמחצית השנייה במשחק נגד מכבי נתניה בשבוע שעבר הקבוצה שולטת במגרש אך סובלת מבעיה בשליש האחרון, לא מצליחה להבקיע ולייצר ניצחונות ומסובכת קשות בתחתית, כשלפניה משחק בית נגד מכבי תל אביב ולאחר מכן משחק חוץ נגד מכבי פתח תקוה לפני שיתחילו הקרבות בפלייאוף התחתון. או כמו שסיכמו שחקנים: "שום מחמאות לא גורמות להרגיש טוב אחרי משחק כזה, מרגישים פראיירים. כל כך הרבה דקות היו בשליטה שלנו ובסוף מפסידים משחק כזה, מה נותן לנו המחמאות? הפסדנו, לא הבקענו וגם איבדנו נקודה היום בבית הדין".

שחקן בית"ר ירושלים פלאמן גלאבוב. דני מרון
אז מה שוות המחמאות?/דני מרון

בית"ר משלמת על עונה של מחדלים - מהקיץ השערורייתי, דרך הזלזול בצורך להתחזק בינואר (בעיקר בשחקן התקפה). זה מאלץ את ברק יצחקי לפתוח עם נהוראי דבוש הצעיר, החלוץ היחיד שמסוגל לעמוד כרגע בדרישות הצוות המקצועי, והקבוצה משלמת על זה. דבוש אולי יהיה בעתיד שחקן משמעותי, אך כרגע יש בו הרבה בוסר והוא מתקשה לבוא לידי ביטוי ולהגיע למצבים. פריידיי עדיין לא זה שהצוות סומך עליו שיפתח ויבצע את העבודה, ועל מיירון ג'ורג' אין מה לדבר במשחק לחץ.

מבחינת ברק יצחקי, תוכנית המשחק שלו עבדה. בתקופה קצרה יחסית הוא הצליח לחבר קבוצה שמשחקת גבוה, לוחצת ושולטת, או כמו שאלמוג כהן אמר לאנשי המועדון בסיום: "רואים שזאת לא בעיה של כושר ואפשר ללחוץ 90 דקות עם הקבוצה הזאת". יחד עם זאת, בסופו של דבר גם המנהל המקצועי וגם המאמן לא נהנים לסיים עם מחמאות ללא שערים ונקודות, מה גם שכל משחק יהיה בסיטואציה שונה. בדיוק כמו שלמכבי פתח תקוה עבד טוב לשחק גבוה בטרנר ונגד מכבי תל אביב היא התרסקה, השורה התחתונה היא לעשות נכון את ההתאמות ולהביא נקודות.

מי שהיה טוב אתמול הוא דור מיכה, שפחות מצא את עצמו בעידן יוסי אבוקסיס ומקבל קרדיט מחודש. יחד עם זאת, איכשהו כאשר מיכה טוב שועה פחות טוב, ועדיין עולה השאלה האם נכון לשחק עם השניים יחד בשל הרצון המשותף לבוא לכדור. גם מורוזוב וזוהר זסנו קיבל מחמאות. זסנו בלט גם במחצית השניה נגד מכבי נתניה, ונראה שאחרי תקופת התאקלמות בבית"ר מתחילים לראות ממנו תוצרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן בית"ר ירושלים ברק יצחקי. דני מרון
ילמד מקוז'וך ויעשה התאמות? יצחקי/דני מרון

נגד מכבי תל אביב ביום א', ברק יצחקי עשוי לערוך התאמות ושינויים. המהירות של מוזי תהיה משמעותית והוא עשוי לפתוח על חשבון חורחלי, כאשר גם פרד פריידיי, במידה ויתאמן כמו שצריך במהלך השבוע, צפוי לפתוח בהתקפה. אורי דהן, שהיה חולה באימון המסכם ואוראל דגני תורגל במקומו, החלים עד למשחק ופתח בהרכב.

ברק יצחקי אמר סיכם: "בנינו את התכנית לשלוט באמצע עם שחקנים זריזים וגם כאלה שיודעים לקבל החלטות בשליש האחרון, דור מיכה הכניס כדורים יפים ועם קצת יותר ריכוז יכולנו לסיים עם שער ואפילו יותר משער אחד, לכן אני יורד מאוכזב. אני מאוד מאמין בדרך הזאת, אם היינו מסתגרים ומנסים לצאת למעברים התוצאה אולי הייתה הפסד גבוה יותר וזה גם לא סגנון שאני מאמין בו. גם בפלייאוף התחתון נשחק ככה, אני מאמין בשיטה ובדרך הזאת, להיות דומיננטיים".

ונחזור לבית הדין - בבית"ר רתחו על כך שהעונש פורסם כמה שעות לפני משחק ואמרו כי "זה משקף את כל חוסר הכבוד שיש כלפי המועדון מצד בית הדין. זה הרבה מעבר לענישה. זה גם איך שפסק הדין נכתב, בזלזול מוחלט". בבית"ר יערעו על העונש ואף אמרו כי בין השורות אפשר להבין מההחלטה כי בית הדין רק מחכה שאוהדי הקבוצה יעשו טעות כדי להוריד שתי נקודות נוספות, ואמרו: "זה לא הסוף, יש כאן החלטה לנסות ולהכריע את גורל היורדות ואף אחד לא עוצר את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully