וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון גברה על מכבי ראשל"צ, הפועל רמת גן נשרה ללאומית

הקבוצה מהמקום הרביעי בליגת העל בכדוריד ניצחה 32:35 את האלופה, נועלת הטבלה הפסידה 36:32 לנס ציונה והבטיחה רשמית את הירידה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.3/ספורט1

המחזור השישי בשלב הבתים בליגת ווינר בכדוריד התקיים הלילה (שני) הפועל ר"ג סוגרת הטבלה נושרת באופן רשמי לליגה הלאומית, אחרי הפסד ביתי 36:23 לא.כ. נס ציונה - שקוטעת רצף של 7 הפסדים שהחל מול הפועל ר"ג במחזור הפתיחה של הבית התחתון (והיה גם הניצחון היחיד של ר"ג עד כה). בכך - 4 מחזורים לפני סיום הבית התחתון, מקומן של כל יתר 5 הקבוצות מובטח בליגה הבכירה - הפועל קרית אונו שניצחה הערב את בני הרצליה 30:31. אס"א ת"א שגברה על מכבי קרית מוצקין 30:36, וכאמור נס ציונה.

בבית העליון - המאבק על הפליאוף עולה עוד מדרגה, לקראת 4 המחזורים האחרונים לפני הפליאוף: הפועל ראשל"צ (מקום 3, 24 נק') מתאוששת מההפסד בדרבי, ומנצחת באשדוד 31:34. הפועל מבססת את מעמדה לקראת הכניסה לפליאוף (ושוב מצמקת את הפיגור מהאלופה מכבי ראשל"צ שבמקום השני ל-3 נקודות). מנגד, סגנית האלופה מאשדוד (20 נק') נותרת במקום החמישי, ומסתבכת - זאת בעקבות הניצחון של מ.כ חולון 32:35 על האלופה מכבי ראשל"צ (שנייה עם 27 נק'). חולון כבר עם 22 נק' במקום הרביעי, שתיים כאמור יותר מהפועל אשדוד - שאותה תפגוש במחזור הבא (ב-22 בחודש) עם חזרת הליגה מפגרת משחקי נבחרת ישראל מול סלובקיה, במוקדמות אליפות העולם (ב-15 וב-17 בחודש). שם גם מצפה מפגש מסקרן בין שתי המובילות מכבי ראשל"צ וא.ס רמת השרון, שמנצחת הלילה ללא קושי את מכבי ת"א 30:22, ושוב מגדילה את היתרון שלה בפסגה ל-4 נקודות.

הפועל ראשון לציון - הפועל אשדוד כדוריד. הדר ואן קולא איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הפועל ראשון לציון - הפועל אשדוד כדוריד/אתר רשמי, הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

הפועל אשדוד - הפועל ראשל"צ 34:31 (17:17)

הפועל ראשל"צ הוליכה ברוב שלבי המשחק, שהיה צמוד בדקות ההכרעה - עד ששערים של אמיר שניידר ורועי ליבגוט, וצמד של איתי סורקיס העלו ל-33:28. אשדוד עוד חזרה לקראת הכניסה לדקה האחרונה עם שערים של עמית סטלמן, שון סולומון ופיליפ אירוביץ, אבל גם הזדמנות שהייתה לה להקטין לא נוצלה ומרקו מאטיץ' חתם.

מ.כ. חולון - מכבי ראשל"צ 32:35 (19:17)

מלבד העובדה שחולון תיזכר כיחידה עד כה שניצחה את רמת השרון, ללא ספק הניצחון ברבע גמר גביע המדינה מול האלופה מכבי ראשל"צ היה הטוב ביותר שלה. אז הערב הגיע עוד אחד (שהוא אגב השלישי על הצהובים - כולל בגביע ווינר-שופטים) ב"קציר". המשחק הערב כלל מהפכים, אבל המחצית השנייה של חולון הייתה מצוינת.

מכבי ת"א - א.ס רמת השרון 30:22 (21:10)

המוליכה מרמת השרון מתאוששת מההפסד הראשון שלה העונה, ביום שישי האחרון בחולון. מכבי ת"א עדיין ללא נקודות בשלב הבית העליון, במקום השישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully