וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם רוצה לרכוש את הכישרון הדני. הבעיה: יש לו קעקוע של ארסנל על הזרוע

התרנגולים החלו לחפש מחליף להויביירג לקראת הקיץ, ולפי ה"רקורד" הפורטוגלי צפויים לפנות למורטן יולמאנד, קשרה של ספורטינג ליסבון ש"אהד וראה את משחקי התותחנים עם אביו" כילד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.3/ספורט1

אמנם חלון ההעברות של הקיץ הקרוב יפתח רשמית רק ב-1 ביולי, אך כבר בשלב זה של העונה קבוצות רבות החלו לפעול לקראת החתמות בשוק השחקנים. לפי ה"רקורד" הפורטוגלי, טוטנהאם של אנג' פוסטקוגלו מעוניינת להחתים את מורטן יולמאנד, קשרה האחורי של ספורטינג ליסבון שחווה עונת בכורה נהדרת בפורטוגל, אחרי שהצטרף בקיץ מלצ'ה האיטלקית תמורת 18 מיליון יורו. בכל דיווח אחר, כנראה שיולמאנד לא היה זוכה לתשומת לב ניכרת, אולם הפעם דווקא ההיסטוריה המשפחתית שלו השפיעה על כך עם עבר שקשור ליריבה הנצחית של טוטנהאם.

הדני בן ה-24 בהחלט נחשב לכישרון גדול ואופציה נהדרת עבור התרנגולים שמחפשים להחליף בקיץ את פייר אמיל הויביירג, חברו לנבחרת דמנרק, אבל תיעוד שלו קשר ספורטינג מאימונים וריאיון שערך בעבר ב"רקורד" חשפו פרט מעניין לגבי אהדתו.

מורטן יולמנד. Sporting CP Esports, צילום מסך
הקעקוע של היריבה המרה ישנה את התוכניות? מורטן יולמאנד/צילום מסך, Sporting CP Esports

"אבא שלי אוהד ארסנל וכילד ראינו משחקים ביחד", סיפר יולמאנד על החוויה המשפחתית כשנשאל מדוע יש לו קעקוע של ארסנל על היד.

החשיפה בתקשורת הפורטוגלית לא אמורה להרתיע את טוטנהאם לגבי החתמת הקשר הדני, אך נראה כי גם אם יגישו הצעה רשמית בחודשים הקרובים, לא בטוח שזה יתקבל בעין יפה אצל אוהדי הקבוצה שיוכלו "לזכות" לראות קשר של הקבוצה עם קעקוע של ארסנל, יריבתם המרה, על זרועו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully