וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה קלע 14 נקודות, וושינגטון איבדה יתרון 21 מול אורלנדו

הוויזארדס האומללים התפרקו במחצית השנייה והשוו שיא מועדון של 16 הפסדים ברציפות ב-119:109. הישראלי הוסיף 7 ריב' ו-3 אס' ב-35 דקות. ווגנר ובאנקרו כיכבו מנגד

תיקתקנו, 6.3/ספורט1

גם יתרון של 21 נקודות לא הספיק הלילה (בין רביעי לחמישי) לוושינגטון שרשמה הפסד 16 ברציפות והיא רשמית הקבוצה הגרועה בליגה עם מאזן עגום של 53 הפסדים לעומת תשעה ניצחונות בלבד. דני אבדיה רשם משחק סולידי של 14 נקודות (6 מ-13 מהשדה), 7 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-2 חטיפות ב-35 דקות. עוד לפני סוף הרבע השני וושינגטון הוליכה 31:52 והיתה בדרך הבטוחה לניצחון ראשון מאז סוף ינואר, אלא שלאורלנדו היו תוכניות אחרות.

דני אבדיה וושינגטון קול אנתוני אורלנדו. רויטרס
שוב דאבל פיגרס בנקודות, אבל שוב הפסיד. אבדיה מול אנתוני קול/רויטרס

פרנץ ווגנר הגרמני קלע 28 נקודות, פאולו באנקרו הוסיף 25 למג'יק, שהתפוצצו עם רבע שני של 18:31 ורשמו קאמבק מרהיב מבחינתם כדי להנחיל לוויזארדס האומללים הפסד 16 ברציפות. וושינגטון השוותה שיא מועדון ברצף הפסדים כשהיא מובסת ב-44 הפרש במחצית השנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דני אבדיה וושינגטון. רויטרס
היו לו כמה מהלכים יפים. אבדיה/רויטרס

ג'ורדן פול הוליך את המארחים עם 26 נקודות, קייל קוזמה הוסיף 25 אבל וושינגטון לא ניצחה בבית מאז הניצחון על ברוקלין בסוף דצמבר. אורלנדו, שמעטים ספרו אותה בתחילת העונה, נהנית מעונה נהדרת מבחינתה, עלתה למאזן 26:37 והיא כרגע במקום הרביעי במזרח. לוושינגטון תהיה הזדמנות להשיג ניצחון נדיר בלילה שבין שישי לשבת כשתארח את שארלוט החלשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully