וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאסטי האנאס יערוך הופעת בכורה בהפועל תל אביב נגד בני הרצליה

המתאזרח החדש של האודמים צפוי לעלות על הפרקט לראשונה במשחק הביתי נגד החבורה של דן שמיר (19:00). וולס ובראון מחוץ לסגל, זלמנסון, אנגולה ואלכסנדר חזרו. אורן אהרוני בבכורה כמאמן באר שבע במשחק החוץ ברמת גן, במשחק שהיה אמור להיערך ב-7 באוקטובר

תקציר כדורסל ספרדי: אנדורה - ריאל מדריד 89:70/ספורט1

שני משחקים יתקיימו מחר (שלישי) בליגת העל בכדורסל: הפועל תל אביב תנסה לייצר רצף ניצחונות שיחזיר אותה למקום הראשון בטבלה, כשתארח את בני הרצליה. במקביל, מכבי רמת גן תפגוש בבית את נועלת הטבלה הפועל באר שבע עם מאמנה החדש אורן אהרוני, למשחק שהיה אמור להתקיים ב-7 באוקטובר.

הפועל תל אביב - בני הרצליה (19:00)

הרצף השלילי של האדומים נקטע במוצאי שבת אחרי תצוגה טובה מאוד של החבורה של דני פרנקו בדרך לניצחון על הפועל חולון, למרות סגל חסר. סגנית האלופה צפויה להופיע ברוטציה רחבה יותר מחר, כשבראיין אנגולה, עידן זלמנסון וקייל אלכסנדר חזרו לסגל, ודאסטי האנאס שנחת בסוף השבוע הצטרף לאימונים וצפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו. מנגד איבדה הפועל תל אביב את גיל בני שסובל מקרע בשריר הירך וייעדר מפעילות כחודש לפחות, כשג'ייקובן בראון ודז וולס מחוץ לסגל. בקבוצה רוצים להמשיך במומנטום החיובי כשהפנים לעבר המשחק הגדול ברבע גמר היורוקאפ בעוד שבוע בווילנה.

אל פגרת הנבחרות יצאה בני הרצליה ברגל שמאל אחרי הפסד מאכזב להפועל אילת. קבוצתו של דן שמיר הייתה החמה בליגה עד לא מכבר, אך עדיין מגיעה למשחק בהיכל קבוצת שלמה ממקום לגיטימי בצמרת. במהלך הפגרה ביצעה הרצליה שינוי נוסף בסגל: הפורוורד אדוניס תומאס, שהגיע לקבוצה מיד לאחר המלחמה, שוחרר ואת מקומו תפס שחקן הפנים הסרבי אלכסנדר זצ'ביץ' שחזר לקדנציה שנייה במועדון. ניצחון של הרצליה אצל הפועל תל אביב יבטיח לה את המקום השלישי בתום הסיבוב הראשון, משם תעפיל ישירות לרבע גמר הגביע. אם תפסיד, היא תצטרך שגם מכבי רמת גן תנוצח, אחרת תיאלץ להתחיל את דרכה משמינית הגמר.

איתן בורג, בני הרצליה. ברני ארדוב
המשחק הקרוב חשוב גם לגביע. איתן בורג/ברני ארדוב

מכבי רמת גן - הפועל באר שבע (19:00)

הקבוצה של שמוליק ברנר נראתה לא רע ברוב שלבי המשחק נגד מכבי תל אביב בשבוע שעבר, אך נפלה לקראת סוף הרבע השלישי ולא הצליחה להתאושש. רמת גן עברה מתיחת פנים משמעותית בפגרת הנבחרת, עם הגעתו של איתי מושקוביץ' ושחרורו של אלכס המילטון, כשעדיין חסר לה שחקן פנים זר שישלים את הסגל. ברמת גן יודעים שאם ינצחו ובני הרצליה תפסיד במשחק המקביל, הם ייכנסו לשלישייה הראשונה בתום הסיבוב הראשון ויעפילו ישירות לרבע גמר הגביע.

כמעט שלושה שבועות מאז ההפסד שלה בהרצליה, הפועל באר שבע חוזרת לשחק במטרה ברורה לנסות ולצאת מהמקום האחרון בליגה. הקבוצה מבירת הנגב מינתה במהלך הפגרה את אורן אהרוני למאמן, כשיואב שמיר זז לתפקיד העוזר, אך בינתיים גילתה שלא בטוח שהמקום האחרון יוביל בסוף העונה לליגת המשנה כי יש נסיונות להקפיא את הירידה. בבאר שבע לא רוצים להבטיח הישארות בדרך של עסקנות, ומקווים כי השינוי בעמדת המאמן ייראה על המגרש ועל הדרך ישלימו שני ניצחונות העונה על רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully