וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים נגד בית הדין: "הוגשו שמות העצורים ותוגש תביעה"

4.3.2024 / 15:21

אחרי שנקודה נוספת הופחתה ממאזן הקבוצה שהבהירה מיד כי תערער על העונש, ראשיה תקפו: "התקנון היה אמור להגיע יחד עם פעילות אכיפה משמעותית מצד גורמי החוק. מביעים תרעומת על התבטאות בית הדין"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 0:0/ספורט1

בית"ר ירושלים נענשה היום (שני) בהפחתת נקודה נוספת, החמישית בפועל העונה ובעקבות המצב היא מדורגת מעל הקו האדום רק בזכות הפרש שערים עדיף. במועדון הבהירו מיד שיערערו על ההחלטה, שכוללת בנוסף לנקודה בפועל גם קנס בסך 49,500 שקל, אבל כעת הגיעה התגובה הרשמית מבית"ר ירושלים.

"תקנון ההתאחדות לכדורגל שאושר על ידי בעלי הקבוצות היה אמור להגיע יחד עם פעילות אכיפה משמעותית מצד גורמי החוק. לצערנו הדבר לא קרה והקבוצות נותרו ללא הגנה מצד החוק. אנו גם מביעים את התרעומת על התבטאות בית הדין על כך ש'עשה עמנו חסד' וכי המועדון לא עושה מספיק מעוררות זעם ורחוקות מהאמת. לבית הדין הוגשו שמות שני עצורים אשר היו מעורבים בזריקת האבוקות, שנעצרו והורחקו מהמגרשים, וגם נמסר לבית הדין כי תוגש נגדם תביעה אזרחית".

אבוקות ביציע אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
אבוקות ביציע אוהדי בית"ר ירושלים/דני מרון

עוד נמסר מהמועדון: "המועדון יערער על ההחלטה לבית הדין מתוך דרישה כי הנקודה תוחזר והמשך המאבק יהיה על הדשא, גם עם ארבע הנקודות שהורדו לנו בעבר. גם מועד הוצאת ההחלטה ביום של משחק כל כך חשוב ומשמעותי למועדון הוא בעייתי. אפשר היה לחכות עם ההחלטה יום ולצערנו העניין מתווסף לחוסר ההתחשבות במועדון".

כפי שפרסמנו עוד קודם לכן, עם קבלת ההחלטה לערער על העונש, שחקנים בקבוצה אמרו: "בית הדין גומר קבוצה, במקום שנהיה בפלייאוף העליון הם מחליטים להוריד אותנו ליגה, אסור שאברמוב והקהל ישתקו". כידוע, הערב בשעה 20:30 תתארח בית"ר ירושלים אצל הפועל באר שבע למשחק המרכזי שינעל את המחזור ה-24 בליגת העל.

אגב, מאז פרסום העונש אוהדי בית"ר מציפים את הבעלים ברק אברמוב בהודעות בדרישה שיודיע כי הקבוצה לא תופיע למחזור הבא נגד מכבי תל אביב אם הנקודה לא תוחזר. הבעלים מסתפק כרגע בהודעת המועדון ויקבל החלטות רק לאחר תוצאות הערעור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully