וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שבחיפה יהיו אחראיים לשחקנים שלהם לפני שהם מחנכים אחרים"

בהפועל חדרה לקחו בפרופורציה את ההפסד 1:0 לאלופה, מרוצים מהיכולת, מהדרך ומכך ש"הקבוצה כבר לא מסומנת כיורדת בטוחה" ומגנים על תמיר גלזר שספג ביקורות קשות עקב הפגיעה הלא מכוונת במוחמד

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

הפועל חדרה נוצחה אתמול (ראשון) 1:0 על ידי המוליכה מכבי חיפה, אבל יצאה מעודדת בעיקר מהיכולת לעמוד מול האלופה במשך דקות ארוכות ללא ספיגה. בחדרה ידעו מראש שכל תוצאה מלבד הפסד גבוה תהיה בבחינת סוג של הישג ושכל נקודה שהיו משיגים, אם היו מצליחים לעמוד במטרה, הייתה בגדר בונוס אדיר, ולכן בקבוצה לוקחים את ההפסד בפרופורציה.

"הגענו מאוד מוכנים למשחק, עם הכנה טקטית הגנתית שעבדה בצורה כמעט מושלמת", אמרו בחדרה אמש, "אפשר כבר לומר בביטחון שאנחנו לא מסומנים כיורדת הבטוחה וזה הישג עצום עבורנו. הצלחנו לנטרל שחקני מפתח כמו פיירו וחלאילי וגם השאר לא באמת סיכנו אותנו יותר מדי פעמים. חבל שלא ידענו להיות שקטים יותר עם הכדור בחלק הקדמי בפעמים המעטות שכן יצאנו קדימה. לא היינו מספיק חדים בהתקפה ואם מדמון ודוניו היו מקבלים החלטות בצורה טובה יותר, אולי היינו מצליחים לכבוש. בסך הכל מגיע כל הכבוד לשחקנים. חדרה הראתה עוצמות הגנתיות, בטח ובטח ביחס לאיפה שהקבוצה הזאת הייתה רק חודש אחורה".

שחקן הפועל חדרה אלעד מדמון לפני שחקן מכבי חיפה שון גולדברג. מאור אלקסלסי
"כבר לא מסומנים כיורדת הבטוחה"/מאור אלקסלסי

בחדרה יצאו הבוקר להגנתו של הקשר תמיר גלזר, שספג המון ביקורת מאנשי חיפה בסיום המשחק על כך שפגע בעלי מוחמד. לטענת אנשי חדרה הפגיעה לא היתה מכוונת וגם גלזר עצמו נפגע באותו תיקול. "עדיף שבחיפה יהיו אחראיים לשחקנים שלהם לפני שהם מחנכים אחרים", אמרו בחדרה. "לא ראינו אותם יוצאים בזעקות וטענות אחרי שרק לפני שבוע, המגן שלהם קורנו בעט בשחקן של אשדוד שהיה מוטל על הריצפה. שיסתכלו קודם על עצמם לפני שהם מדברים על אחרים".

בחדרה החמיאו שוב למגן השמאלי יוסיפ טומאשביץ' ולבלם מאמדו אמבוג', שגם מול השחקנים העוצמתיים של מכבי חיפה, הם נראו מצוין והצליחו לנטרל פעם אחרי פעם את התקפות האלופה. גם השוער אוהד לויטה קיבל המון מחמאות ובכלל בחדרה יצאו מעודדים לקראת המשך קרבות התחתית בסיום הליגה הסדירה ולקראת המשחקים הקובעים בפלייאוף התחתון.

בשבת הקרובה תארח הפועל חדרה את בני סכנין, למשחק שיהיו לו השלכות רבות הן על המיקום בתחתית הטבלה מבחינת חדרה והן בקרב על הכרטיס לפלייאוף העליון מבחינת האורחים מסכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully