וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יום עצוב": פדרי "שבור", דה יונג יצא על קביים, צ'אבי מתוסכל

ה-0:0 עם בילבאו גבה מחיר יקר: שני הקשרים שנפצעו עלולים להיעדר תקופות ממושכות ובכל מקרה יחמיצו את נאפולי, צ'אבי מודה ש"זה נראה רע"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.3/ספורט1

ברצלונה לא מפספסת הזדמנות לפספס הזדמנות. אחרי שריאל מדריד וג'ירונה איבדו נקודות, לקבוצה של צ'אבי היה צ'אנס לעלות למקום השני ולצמק את הפער מהיריבה המושבעת ל-6 נקודות בלבד. אבל ברצלונה כמו ברצלונה של 2023/24, לא יודעת לקחת, וה-0:0 החלש אצל בילבאו לא רק מנע ממנה לחזור למאבק האליפות, אלא גם גבה מחיר כבד של פציעות.

פרנקי דה ופדרי נפצעו, וצ'אבי הודה בסיום ש"זה נראה רע". לדבריו של המאמן, "נחכה לבדיקות, אבל נראה שהם יחמיצו לפחות כמה משחקים". בתקשורת הספרדית דווח שבכל מקרה השניים יחמיצו את משחק הגומלין מול נאפולי בשמינית גמר ליגת האלופות, אבל ההיעדרות צפויה להיות ממושכת במקרה של שניהם. לפי דיווח ב"קופה", דה יונג עזב את הסן מאמס כשהוא על קביים ונעזר בסד כדי ללכת, ולפי החשד הוא סובל ממתיחה בקרסול. פדרי מנגד "עלה לאוטובוס עם עיניים נפוחות מרוב דמעות", ויש חשש שהפציעה שלו חמורה יותר. הקשר הצעיר מרבה להיפצע בשנים האחרונות, ומשנת 2021 החמיץ 62 משחקים רשמיים. ב"אל צ'ירינגיטו" דווח ש"הוא בקושי מסוגל ללכת, ונראה שבור ועצוב".

פדרי, שחקן ברצלונה. Alex Caparros, GettyImages
לא מצליח להישאר כשיר. פדרי אחרי הפציעה/GettyImages, Alex Caparros

כך או אחרת, ברצלונה יכולה רק להתחרט על התוצאה אמש, אחרי שהציגה יכולת פושרת למדי. "חבל מאוד שלא ניצלנו את ההזדמנות שהייתה לנו. פספסנו, וזה יום עצוב למועדון", מודה צ'אבי המתוסכל, שמסביר ש"לא שיחקנו ברמה הנדרשת, לא התעלינו על עצמנו, לא תקפנו כמו שצריך".

ביום שישי תארח ברצלונה את מאיורקה, וכעבור ארבעה ימים תארח את נאפולי בתקווה לעלות שלב אחרי ה-1:1 במשחק הראשון. דה יונג ופדרי, כאמור, בכל מקרה אמורים להיעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully