וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל תנסו אותנו": "חוסר הכבוד" של גרין והווריירס הדליק את בראון והסלטיקס

גולדן סטייט נקטה בטקטיקה הגנתית משונה נגד כוכב בוסטון, שנענה לאתגר בדרך להתפוצצות היסטורית. עכשיו גם סטף קרי מודה שהסלטיקס "הטובים ב-NBA", והמספרים מוכיחים שזה אפילו מעבר לכך

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.3/ספורט1

בוסטון חזרה מפגרת האולסטאר מפחידה יותר, עוצמתית יותר, ובעיקר חסרת רחמים. עם 11 ניצחונות רצופים בהפרש ממוצע של 22.1 נקודות כולל 29.8 הפרש בממוצע בששת המשחקים האחרונים (שיא כל הזמנים ב-NBA), הסלטיקס לא זקוקים לדלק נוסף - אבל גולדן סטייט בכל זאת נתנה להם כזה, עם טקטיקה הגנתית שלתחושתם של שחקני בוסטון, הייתה "מזלזלת, חסרת כבוד ומפתיעה".

מפתיחת המשחק הופקד דריימונד גרין על ג'יילן בראון בהגנה, ונסוג לאחור בצורה בולטת וקצת בוטה, כשהוא מאפשר לו זריקות חופשיות לחלוטין מבחוץ. עד אמצע הרבע הראשון זה עוד איכשהו עבד, אבל אז בראון צלף 8 נקודות תוך פחות מחצי דקה, ונתן את האות לבליץ יוצא דופן. את הרבע הוא סיים עם 19 נקודות, את המשחק כולו עם 29. בשורה התחתונה, הסלטיקס רמסו את הווריירס 88:140, והפכו לקבוצה הראשונה אי פעם שמנצחת שלושה משחקים ב-50 הפרש ומעלה בעונה אחת.

"זו הפעם הראשונה שאני נתקל בדבר כזה. בכנות, הייתי קצת מופתע", אמר בראון בסיום בנוגע לטקטיקה ההגנתית של הווריירס מולו. "לקח לי קצת זמן, אבל לאט לאט ניצלנו את זה. בימים רגילים, התפקיד העיקרי שלי הוא להיכנס לצבע, כי יש לנו מספיק קלעי שלשות בקבוצה. אבל אם אתה מתכוון לנסות 'לפתות' אותי לזרוק, אני מסוגל לעשות את זה בכל יום, כל הזמן. אז כן, היה בזה חוסר כבוד. לשמחתי, ניצלנו את זה ומשם לא הבטנו לאחור".

דריימונד גרין סיפר שהטקטיקה מול בראון הייתה אלתור של רגע. "דיברנו על זה רבע שעה לפני שיצאנו מחדר ההלבשה לחימום. זו לא הייתה ממש אסטרטגיה, אבל כן רצינו לנסות את זה ולראות אם זה עובד. ברור שזה לא עבד. מפה ממשיכים הלאה".

בראון מגיב לסטיב קר: "עוד קבוצות צריכות להשתמש באסטרטגיה הזו"

כך או אחרת, גם גרין וגם סטף קרי יודעים שבוסטון לא באותה ליגה כמו של הווריירס. למעשה, נראה שהסלטיקס בליגה משלהם. "בוסטון הקבוצה הטובה ב-NBA כרגע, והם גם שיחקו כמו הקבוצה הכי טובה. הם נתנו הכל במשך כל המשחק, היה קשה לצפות בזה מהצד", אמר קרי, שסיים את המשחק עם 4 נקודות בלבד (שיא שלילי עונתי) עם 2 מ-13 מהשדה, וישב על הספסל לאורך כל המחצית השנייה.

הסלטיקס מסתמנים כאמור כקבוצה בקנה מידה היסטורי. נכון לעכשיו, הם מחזיקים בנט רייטינג הרביעי הכי טוב בתולדות הליגה (11.5), כשרק שיקגו הגדולה של אמצע שנות ה-90 וגולדן סטייט ההיסטורית של עונת 2016/17 מדורגות מעליה.

"אנחנו בשיאנו, ואנחנו מוכנים", הצהיר ג'יילן בראון, ואגדת הסלטיקס פול פירס סיכם זאת במדויק עם ציוץ של שתי מילים: "OMG סלטיקס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully