וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תנחיל הפסד בכורה ליוריצה גולמאץ באילת?

3.3.2024 / 18:57

אחרי שמונה ניצחונות רצופים בליגה ועוד אחד מרשים על אלבה ביורוליג, הצהובים ייצאו למשחק חוץ אצל קבוצת התחתית מהדרום שחיברה שלושה ניצחונות מאז מינוי המאמן הסלובני. סנגלין יערוך בכורה

תקציר כדורסל ספרדי: אנדורה - ריאל מדריד 89:70/ספורט1

הפועל אילת תארח מחר (שני, 18:00) את מכבי תל אביב, לה הפסידה 90:77 ביד אליהו בחודש שעבר. האלופה תגיע מהמקום השני עם 11 ניצחונות לעומת שלושה הפסדים, בעוד שהדרומיים עם חמישה ניצחונות ו-11 הפסדים.

בהפועל אילת האמינו כי הגעתו של יוריצה גולמאץ תגרום לשינוי בקבוצה, אבל גם בחלומות הוורודים ביותר לא ראו כיצד גולמאץ משיג בשלושה משחקיו הראשונים שלושה ניצחונות, יותר ממה שהשיגה הקבוצה ב-13 מחזורים לפני כן. אילת נאלצה לבצע שינויים בסגל בסוף השבוע. ג'רמי סנגלין, גארד אמריקאי שפתח את העונה באיטליה, הצטרף במקומו של דיישון בוקר שעומד בפני השעיה ארוכה, ובנוסף שוחרר המתארח קייל פייט שעבר לעירוני נס ציונה מאחר והיא לא יכולה לרשום שני מתאזרחים חדשים בטופס המשחק.

רומן סורקין מכבי תל אביב מול בר טימור הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
עדיין פצוע. סורקין/אודי ציטיאט

מכבי תל אביב נמצאת כרגע ככל הנראה במומנטום הטוב ביותר שלה מתחילת העונה. הקבוצה של עודד קטש חיברה שמונה ניצחונות ליגה רצופים ובסוף השבוע גם חזרה לנצח ביורוליג כשהביסה בקלות את אלבה ברלין בחוץ. עם כל הכבוד לאלבה ולאילת, המשחק החשוב באמת של הצהובים יתקיים ביום חמישי הקרוב בבלגרד נגד ז'לגיריס קובנה המשתפרת, ובמכבי תל אביב רוצים לצאת מהעיר הדרומית בריאים ועם ניצחון שימשיך את התקופה הטובה ויחזיר אותם לראשות הטבלה. רומן סורקין הפצוע ימשיך להיעדר.

הצהובים קיבלו אישור למשחק הקרוב לרשום רק חמישה ישראלים, כולל רומן סורקין הפצוע, בשל הימצאות קבוצת הנוער של המועדון בטורניר הנוער של היורוליג. שלושת הזרים שלא יתלבשו הם ווייד בולדווין, ג'יימס ווב ואנטוניוס קליבלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully