וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: עבדה סיכם את תנאיו בשורות שארלוט ויעבור מיידית ל-MLS

בסקוטלנד טוענים: הקיצוני הישראלי, שבקושי משחק בסלטיק מאז שפרצה המלחמה בישראל, יעבור לשארלוט שתפצה את הסקוטים ב-3 מיליון ליש"ט

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.3/ספורט1

האם התקופה המסוייטת של ליאל עבדה בסלטיק הגיעה לקיצה? התקשורת בסקוטלנד מדווית שהקיצוני הישראלי, שבקושי משחק בקבוצה מאז שפרצה המלחמה בגלל המתיחות במועדון, סיכם את תנאיו בשורות שארלוט מה-MLS. על פי הדיווח עבדה יעבור באופן מידיי לקבוצה האמריקאית, שתשלם לסלטיק כ-3 מיליון ליש"ט עבור העברתו ותנסה לרשום אותו עוד לפני המשחק בשבת, בחוץ נגד טורונטו.

שחקן סלטיק, ליאל עבדה. Ian MacNicol, GettyImages
מצא קבוצה חדשה? עבדה/GettyImages, Ian MacNicol

כזכור, מספר קבוצות בארצות הברית הביעו התעניינות בשחקן הכנף הישראלי שאיבד את מקומו בסלטיק הן על רקע פציעה ממנה סבל והן מסיבות פוליטיות, הקשורות בתמיכה הבלתי מסויגת של אוהדי המועדון בפלסטינים על רקע המלחמה. החלון ב-MLS יישאר פתוח עד סוף מרץ ולכן עבדה יכול לעבור כבר עכשיו, כאשר גם בסלטיק ישמחו לקבל את הכסף עבור הישראלי.

עבדה היה אחד השחקנים המשמעותיים בסגל הקבוצה בעונה שעברה אחרי שנרכש תמורת כ-3.5 מיליון ליש"ט ממכבי פתח תקוה, אבל המלחמה טרפה את הקלפים. בסלטיק יש הרבה מאוד אוהדים פרו פלסטינים ודגלי פלסטין ביציעים גרמו לקרע בין השחקן למועדון. שארלוט פתחה את העונה בארה"ב עם 1:1 נגד ונקובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully