וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת הבהירה: הפלייאוף ייקבע בלי להתחשב בהליכי הורדת נקודות

החשש שהליכים משמעתיים ישפיעו על הטבלה, גרמה למנהלת להבהיר: המיקום עם שריקת הסיום של המשחק האחרון בעונה הסדירה ייקבע

תקציר ה-0:1 של הפועל ירושלים על מכבי בני ריינה/ספורט1

מנהלת הליגות לכדורגל פרסמה היום (ראשון) מכתב הבהרה לפיו המשתתפות בפלייאוף העליון ובפלייאוף התחתון יקבעו לפי המיקום בסוף העונה הסדירה - גם אם הן בעיצומו של תהליך ערעור על הפחתת נקודות, או עומדות לדין ועלולות לספוג עונש הפחתת נקודות. גם סדר המשחקים ייקבע על פי המיקום עם שריקת הסיום של העונה הסדירה.

במכתב של המנהלת נכתב: "בימים אלה תלויים ועומדים מספר הליכים משמעתיים אשר בחלק מהמקרים הובילו - ובהמשך ייתכן כי עוד יובילו - לעונשי הפחתת נקודות. במקרים רבים ענישה זו אף עשויה להוביל לערעורים, בקשות עיכוב ביצוע, דחיות מועד ולעתים אף פניה לערכאות משפטיות חיצוניות אשר גוזלות זמן רב.

"לאור האמור לעיל, ובכדי לייצר אחידות ובהירות ולמנוע פגיעה בניהולה התקין של עונת המשחקים הרינו להבהיר כי משחקי הפלייאוף העליון ישובצו לפי מספר הנקודות של כל קבוצה כפי שיהיה בדיוק עם שריקת הסיום של המשחק האחרון בעונה הסדירה וההחלטות המשמעתיות התקפות באותו רגע".

ירדן שועה בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בית"ר ירושלים היא אחת הקבוצות שבסכנה של הפחתת נקודות נוספת/ברני ארדוב

עוד הבהירו במנהלת: "משמעות הדבר היא כי גם אם לאחר מועד זה יוחלט על השבת נקודות, או החמרת ענישה לקבוצה - גם ביחס לאירועים שהתרחשו במהלך העונה הסדירה - לא יהיה בכך בכדי לשנות את שיבוצי הפלייאוף ומועדי המשחקים אשר יהיו סופיים ובלתי ניתן לשינוי".

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully