וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי מדבר: "אני שם יד על הפה, אז ממציאים שדיברתי נגד המאמן"

3.3.2024 / 12:00

מערכת היחסים עם רובי קין ( "מנסים לפענח כל דבר, יש לנו תקשורת טובה, הכל בכבוד הדדי ובתיאום"), המפגש עם אולימפיאקוס ("הם רצו אותי, אני רציתי מכבי") והמשחק נגד איסלנד ("משימה שאני מאוד רוצה להשלים"). הכוכב הצהוב נכנס למאני טיים של עונה

תקציר ה-0:4 של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה/ספורט1

המפגש הכפול מול אולימפיאקוס בשמינית גמר הקונפרנס ליג, יאפשר לערן זהבי לסגור סוג של מעגל מול המועדון שרצה אותו בשלהי התקופה שלו באינדהובן. האימפריה היוונית מאוד רצתה לצרף את החלוץ הישראלי הוותיק וחיזרה אחריו ממושכות. "אולימפיאקוס רצתה אותי, אבל אני רציתי מכבי", מספר זהבי לקראת השבוע הגדול ששיאו במשחק החוץ שיחכה למכבי תל אביב ביום חמישי באתונה.

בוא נדבר על כל האמירות והרינונים בדבר מערכת יחסים מורכבת בינך לבין רובי קין.

"אלה דברים שאני לא שולט בהם. כל דבר שאני עושה במגרש, ישר מפרשים ומנסים לפענח ואם אני אומר משהו לחבר ושם יד על הפה, אז ממציאים שדיברתי נגד המאמן. אחרי כל משחק אני שם יד על הפה. גם אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה. אז ירשמו על זה עכשיו? לא. כי ניצחנו. כמו שלא יגידו היום שאני מתלונן שהמאמן הוציא אותי בדקה 70. ושוב, למה? כי ניצחנו. אני בדרך כלל לא מתלונן. אני יודע שזו העבודה של התקשורת".

לא הרבה מאמנים הושיבו את ערן זהבי על הספסל, אז טבעי שיחפשו מחלוקות בינך למאמן.

"בוא, לא ישבתי עכשיו חודשיים על הספסל. ישבתי קצת פה ושם ולא פתחתי פה ושם. זה חלק ממשחק קבוצתי. לא אגיד לך שהייתי שמח מזה, אבל בוא, רובי ואני מדברים על זה. יש לנו תקשורת טובה. הוא הכניס אותי לחדר ואמר לי ככה וככה וזה בסדר גמור. אין פה שום דבר ממה שמנסים לצייר. הכל בכבוד הדדי ובתיאום".

ערן זהבי מכבי תל אביב. אריאל שלום
"הכל בכבוד הדדי". זהבי/אריאל שלום

אתה מרגיש שהעונה מנסים לסגור איתך חשבונות על דברים שלא בהכרח קשורים לכדורגל?

"לא יודע מה להגיד על זה. אם שואלים אותי על זה, כנראה שאנשים מרגישים משהו. בסוף יש לי 28 שערים העונה בכל המסגרות ושמונה בישולים".

אתה לפני משחקים משמעותיים עם מכבי תל אביב, אבל תיכף איסלנד בליגת האומות במשחק קריטי. אתה בטח מחכה לזימון לנבחרת.

"אני בשלב בחיים שאני מסתכל היום קודם על המשחק הקרוב ומשתדל ליהנות ממנו. אבל ברור שאני מחכה לנבחרת וזו משימה שאני מאוד רוצה להשלים אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully