וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול גדול בריינה: "הכל הולך לנו הפוך בחודש האחרון"

בסול נזף בשחקנים ("צריך לעשות חשבון נפש, תסתכלו על עצמכם במראה") ביטל את יום החופש והורה להם להגיע למתחם בכל בוקר ב-8:00

מכבי בני ריינה סיבכה את עצמה בקרב על הכרטיס לפלייאוף העליון, אחרי שהפסידה אמש (שבת) 1:0 להפועל ירושלים בטדי. מי שהיתה הפתעת העונה המובקהת עד לא מזמן נמצאת בתקופה רעה מאוד, עם נצחון בודד בשבעת משחקי הליגה האחרונים, אך היא עדיין תלויה בעצמה, כשנותרו שני מחזורים לסיום הליגה הסדירה. במשחק הליגה הקרוב, בראשון הבא, תארח ריינה את מכבי חיפה שתחזור מהונגריה, ממשחק נגד פיורנטינה במסגרת שמינית גמר הקונפרנס ליג. בריינה מקווים להוציא לפחות תיקו מול הירוקים, בידיעה שהכל צפוי להיקבע במחזור הסיום, במשחק החוץ נגד בני סכנין, כאשר שתי הקבוצות צמודות זו לזו במקומות החמישי והשישי בטבלה.

בריינה הביעו תסכול גדול ואכזבה מההפסד אמש בטדי, כאשר בסיום המשחק נכנס הבעלים סעיד בסול לחדר ההלבשה ונזף בשחקנים במשך דקות ארוכות: "אנחנו נראים רע מאוד וזו לא הפעם הראשונה. כל אחד שנמצא כאן בחדר צריך לעשות חשבון נפש. תסתכלו על עצמכם במראה ותחליטו איך אתם רוצים להמשיך את העונה הזאת". בנוסף הודיע בסול על ביטול היום החופשי שתוכנן להמשך השבוע וכן קבע שהשחקנים יגיעו למתחם האימונים בכל בוקר בשעה 08:00, ולא מאוחר יותר כפי שהיה נהוג עד כה.

שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה מתדרך את קייס גאנם. ברני ארדוב
תסכול רב בריינה. מימר וגאנם/ברני ארדוב

שחקנים בקבוצה הודו בסיום המשחק כי האחריות מוטלת אך ורק עליהם והם אלה שצריכים להוציא את הקבוצה מהמצב אליו היא נקלעה. "אנחנו לא מצליחים להבקיע והכל הולך לנו הפוך בחודש האחרון", אמר גורם במועדון. "נקווה להוציא לפחות ניצחון אחד משני המשחקים הקרובים כדי להיות בפלייאוף העליון, אבל אסור לשכוח לרגע שהמטרה הראשונה שלנו היתה להישאר בליגה. אם אנחנו מאוכזבים מהמצב הנוכחי, שבו אנחנו מדורגים במקום השישי, עם נגיעה בפלייאוף, זה רק אומר דברים טובים על העונה שעשינו עד עכשיו".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully