וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעבר הוא היה קרוב ל-NBA. היום הוא נשלח ל-90 שנה בכלא

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 14:42

ראשיד בירד (2.15 מ') קיבל חוזה בלייקרס ותפקיד בסרט של וויל פרל, אך הוא ניצל את הפרסום שלו לשורה של תקיפות מיניות ומקרי אונס. גזר הדין הגיע

קליפ סיכום השבוע, 29.2/ספורט1

היו ימים בהם נדמה היה שראשיד בירד יגשים את חלומו ויגיע ל-NBA. בגובה 2.15 מ', הכדורסלן הצעיר כבר הצליח להשיג חוזים בלוס אנג'לס לייקרס וסקרמנטו, אך לא שותף ולו לשנייה בליגה הטובה בעולם, כשרוב הקריירה המקצוענית שלו היתה בליגות הפיתוח האמריקאיות. בו בזמן, בירד פנה גם לקריירת משחק והופיע בין היתר בקומדיה של וויל פרל "סמי פרו".

כעת הוא שב ועלה לכותרות בארצות הברית, והפעם בנסיבות חמורות הרבה יותר, לאחר שנגזרו עליו 90 שנות מאסר בשל שורה של תקיפות מיניות.

בירד נעצר לפני כשלוש שנים וחצי, לאחר שאישה טענה כי תקף אותה מינית. בחקירה, נמצאו סדרה של תקיפות מיניות ומקרי אונס שהחלו, לפי דיווחים בארצות הברית, כבר ב-2005 ונמשכו עד השנים האחרונות. "הוא התחיל כצ'ארמר, ניצל את המעמד שלו כספורטאי וכמעט-סלב, אבל מהר מאוד זה הפך לאונס ותקיפות", אמרה דרה בראון, החוקרת המוביל בתיק.

הכדורסלן האמריקאי ראשיד בירד. Tommaso Boddi, GettyImages
הצדק נעשה. בירד/GettyImages, Tommaso Boddi

"משטרת לוס אנג'לס מודה לכל הנשים האמיצות שסיפרו את סיפורן", הוסיפה בראון. "החקירה הזו התנהלה במשך שנים, וכעת אנחנו אסירות תודה על כך שבירד לא יהיה שוב ברחובות".

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully