וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול גדול במכבי נתניה, שמתגעגעת מאוד לאיתן אזולאי

במועדון מודאגים מהסתבכות במאבק ההישרדות. הקשר שנעדר כבר כחודשיים, בספק גם למשחק הגביע נגד הפועל ירושלים. ומה לגבי עתידו של צרפתי?

תקציר מליגת העל: מכבי נתניה - הפועל חיפה 2:1/ספורט1

מכבי נתניה נוצחה אתמול (שבת) על ידי הפועל חיפה ורשמה משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון. בשבעת המשחקים האלו היא צברה נקודה בלבד מ-21 אפשריות וכעת איבדה ככל הנראה את הסיכוי לתפוס מקום בפלייאוף העליון. נתניה מרוחקת רק שלוש נקודות מהקו האדום וגורמים במועדון הביעו חשש אמיתי מהסתבכות בקרבות התחתית לקראת היישורת הסופית של הליגה. בשני מחזורי סיום הליגה מצפים לנתניה שני משחקים מול יריבות מהתחתית, בחוץ נגד מ.ס אשדוד ובבית נגד הפועל חדרה.

בקבוצה הביעו אמש תסכול גדול מהתוצאה, בעיקר לאור המחצית הראשונה שהייתה אחת הטובות של נתניה בתקופה האחרונה. חוץ משער היתרון של עוז בילו, הגיעו השחקנים של גיא צרפתי למצבים נוספים, אך לא הצליחו להבקיע. בחצי השני עשה המאמן מספר חילופים שלא ממש עזרו לקבוצה ולכך ניתן להוסיף גם את הפציעות של נאסים אואמו ואיתי בן שבת שהוחלפו והם בספק גדול למשחק הגביע הקרוב נגד הפועל ירושלים ביום שלישי.

שחקני מכבי נתניה אחמד סלמן, כרם ג'אבר, מקסים פלקושצ'נקו. דני מרון
נתניה הייתה עדיפה, אבל הפסידה/דני מרון

אחרי ההפסד אמש ובהנחה שהקבוצה לא תשיג כרטיס לפלייאוף העליון, יצטרכו ראשי המועדון להחליט בהמשך לגבי עתידו של המאמן גיא צרפתי בנוגע לעונה הבאה. בין הצדדים היה הסכם בעל פה שהעפלה לפלייאוף העליון תבטיח למאמן שהגיע באמצע העונה הנוכחית, חוזה גם לעונה הבאה. כרגע נראה שבמועדון יצטרכו לחשב מסלול מחדש, בהתאם לדרך ולתוצאות איתן תסיים הקבוצה בליגה ובגביע.

נתניה סבלה קשות בתקופה האחרונה מהיעדרותו של הקשר איתן אזולאי, שהיה בורג מרכזי העונה ומאז שנפצע לפני כחודשיים הוא לא משחק. למעשה משחקו האחרון של אזולאי היה בשני בינואר נגד בני ריינה ומאז הוא לא מצליח להתגבר על פציעה בשריר הירך האחורי. אחרי שתוכנן לשחק אתמול נגד הפועל חיפה אבל לא היה יכול, כעת הוא בספק גם למשחק הגביע הקרוב נגד הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully