וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו שחר: "בשביל זה הארכתי חוזה, חיכיתי הרבה זמן"

3.3.2024 / 10:00

עידו שחר חיכה בסבלנות עד שהפך לשחקן מפתח במכבי תל אביב: "תמיד ידעתי שזה יגיע". עכשיו הוא נהנה גם כמגן ימני ("מנסה להביא את ערך מוסף לעמדה הזו") ומבהיר: "לא נתנצל על זה שאנחנו מנצחים"

תקציר ה-0:4 של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה/ספורט1

ה כבר הרבה מעבר להבלחה, עידו שחר הוא היום אחד השחקנים החשובים במכבי תל אביב. בכל עמדה בקישור ואמש מול מכבי פתח תקווה, גם בעמדת המגן הימני, שחר הפך לאחד היציבים, הבולטים והאהודים בקבוצה.

אמש (שבת) בתום הניצחון 0:4 על מכבי פתח תקוה, הוא בא לדבר ובתחילה התייחס לעובדה שבעצמו אמר בעבר לרובי קין שהוא יכול לעשות את תפקיד המגן הימני, אם יצטרכו, כשם שעשה זאת בהצלחה במספר משחקים בקפריסין.

"הרגשתי טוב בעמדה הזו", אמר שחר, "אני גם אוהב לשחק בה, למרות שהעמדה הטבעית שלי היא מספר 8. אני מנסה להביא משהו טיפה שונה, קצת להיכנס לאמצע, קצת לעזור בבילד אפ - להביא את היכולות שלי כקשר לעמדת המגן. קו ההגנה כל הזמן עזר לי וכיוון אותי, לפני המשחק ותוך כדי. גם שרן ייני עזר לי. אני לומד את הדברים הבסיסיים ומנסה להביא את הערך המוסף שלי".

יוריס ואן אובריים, עידו שחר, עדן קארצב שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום
יוריס ואן אובריים, עידו שחר, עדן קארצב שחקני מכבי תל אביב/אריאל שלום

על התחרות על המקום בקישור: "דור פרץ עשה משחק טוב מאוד, אני שמח בשבילו. אני אעשה את המקסימום איפה שיבקשו ממני לשחק".

על הביקורות: "אנחנו מכבי תל אביב ותמיד יצפו מאיתנו ליותר. אני בטוח שגם היום האוהדים ציפו ל-0:6 ו-0:7 ולא הסתפקו ב-0:4. עברנו המון משחקים, זה טבעי שבעונה ארוכה יש עליות וירידות. יש משחקים כמו נגד הפועל באר שבע שניצחנו 0:1, שהם משחקים שצריך לנצח ולא משנה איך. לא נתנצל על זה שאנחנו מנצחים".

על הדרך הארוכה להפוך לשחקן הרכב: "בשביל זה חתמתי על הארכת חוזה, חיכיתי לרגע הזה הרבה זמן. ידעתי שהוא יגיע, שאני אקבל את ההזדמנות ואחר כך אמשיך קדימה. היו הרבה משחקים העונה וידעתי שמתישהו אקבל את הצ'אנס. "לבית"ר תל אביב יצאתי בגיל נוער, אחר כך היו השאלות שכל אחת מהן היא סיפור אחר. בשום שלב לא חשבתי שלא אגיע לבוגרים".

על תלבושת הרטרו: "כיף מאוד, זה משנה אווירה. תחושה של גאווה להמשיך מסורת של שחקנים גדולים שהיו פה וזכו בגביע. אני אוהב את זה".

על הרעב של האוהדים לשחקני בית להזדהות איתם: "אני מקבל הרבה מאוד תגובות חמות מהאוהדים ומעריך את זה. הלוואי שזה רק ימשיך ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully